hifikg skrev:NiklasF skrev:Kikade just på bilderna, tackar!
Sådant tycker jag är skoj och dom hjälpte mig att komma på vilket rum det var som dom tjatade i så förbannat.
Dom som demade ESA högtalarna tyckte uppenbarligen det var viktigare att snatra och tjata med varandra än att visa oss som satt i soffan vilka komponenter eller tankarna bakom anläggningen.
Så en stor känga i röven på dessa och hoppas att dom bättrar på sig tills nästa mässa.
Exakt det intrycket fick jag på lördagen. Stod och tittade på deras kablar i hallen och trodde att det var vad de hade att erbjuda och sedan lommade jag därifrån. På söndagen tänkte jag bara gå förbi när dörren öppnades och toner av Erik Bibb sipprade ut. Och det lät bra, hela vägen ut på gatan. Så jag gick in. Blev ensam i soffan och fick höra en massa trevligt och fick även tillfälle att spela min medhavda CD. Tvekar inte om att det var en av de största ljudupplevelserna på Sweetspot 2012.
Roligaste var ju att det låg en platta i soffan när jag kom in, tog upp och kikade vad det var för något.
Det var en mässbesökares Opeth skiva som han nyss hade fått höra anläggningen på, tyckte att dom gärna kunde slänga på den igen vilket dom gjorde, men dom bakom oss slutade aldrig att tjata utan höjde bara sin samtalsvolume när musiken höjdes.
Lyssnade halva låten och sen gav jag upp och gick raka vägen ut, jag misstänker att ägaren till plattan trodde att jag tyckte det var skitmusik, så läser du detta så var det inte pga det utan tjötrövarna