Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Harryup skrev:Äntligen!
mvh/Harryup
Chans att äntligen få skaffa ett femtiotal vita JBL som bakhögtalare!
Conan skrev:adzer skrev:Hmm vad kostar 60st a2 egentligen och kan man få mängdrabatt?
Cykel på köpet?
NiklasF skrev:Inoiterna är ju halvvägs där redan
n-puh skrev:Jomenalltså, om en bluray-skiva kan tillåta en max bitrate för tex DTS-HD MA på ca 25Mb/s och DD 5.1 kunde knökas in på 640kb/s så är väl 62.2 inget orealiserbart ens på existerande konsumentmedia.
Det finns ju en del hyggliga små bredbandselement...
Borde nog gå faktiskt.
paa skrev:n-puh skrev:Jomenalltså, om en bluray-skiva kan tillåta en max bitrate för tex DTS-HD MA på ca 25Mb/s och DD 5.1 kunde knökas in på 640kb/s så är väl 62.2 inget orealiserbart ens på existerande konsumentmedia.
Borde nog gå faktiskt.
Men det ska ju till slutsteg till varje också!
Nattlorden skrev:Får bli något i stil med:
Aktiva högtalare, klass-D, trådlös överföring, varje högtalare kan rapportera tillbaka sin placering relativt de övriga för att "hjärnan" skall kunna omkoda de 62 kanalerna till de tillgängliga högtalarna.
Kraniet skrev:paa skrev:n-puh skrev:Jomenalltså, om en bluray-skiva kan tillåta en max bitrate för tex DTS-HD MA på ca 25Mb/s och DD 5.1 kunde knökas in på 640kb/s så är väl 62.2 inget orealiserbart ens på existerande konsumentmedia.
Borde nog gå faktiskt.
Men det ska ju till slutsteg till varje också!
ja det är ju en viktig poäng. Eftersom det är matrissystem så behövs alltså en förstärkare till varje högtalare. Kan bli jobbigt att ha 64 förstärkare till surroundsystemet :)
Nattlorden skrev:Finns något specialsystem redan med ännu mer, man då jag inte är säker på antalet så är der svårgooglat. Skulle jag chansa på ett nummer, så hade jag sagt 384.10...
Stereotypen skrev:Nattlorden skrev:Finns något specialsystem redan med ännu mer, man då jag inte är säker på antalet så är der svårgooglat. Skulle jag chansa på ett nummer, så hade jag sagt 384.10...
Fast här på Faktiskt så borde väl 10.384 vara mer intressant
Användare som besöker denna kategori: Kalejdokom och 14 gäster