Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:De har kommit på att böckerna blir bättre om bokhyllan står på spikes?
phon skrev:Linn och Ikea har väl alltid jobbat ihop?
LP12 fungerar ju inte utan (söndersågat) Ikeabord under.

mx skrev:Nattlorden skrev:De har kommit på att böckerna blir bättre om bokhyllan står på spikes?
Jupp, vad vill författaren berätta? Känns det som att författaren var glad när
denne skrev boken? Håller texten ihop? Blir du engagerad när du läser texten?

mx skrev:Är förvånad över att de tillåter elektroniken att stå på hjul.
mx skrev:Nattlorden skrev:De har kommit på att böckerna blir bättre om bokhyllan står på spikes?
Jupp, vad vill författaren berätta? Känns det som att författaren var glad när denne skrev boken? Håller texten ihop? Blir du engagerad när du läser texten?
phon skrev:Linn och Ikea har väl alltid jobbat ihop?
LP12 fungerar ju inte utan (söndersågat) Ikeabord under.
RogerGustavsson skrev: LP12 fungerar ju inte utan (söndersågat) Ikeabord under.
[/quote]
Bill50x skrev:
Det är (nästan) bara i Sverige som Ikea Lack och LP12 har varit gifta. Själv har jag min LP12:a på ett Ikea sängbord (!) och det fungerar bra, trots att jag inte sågat bort någonting
/ B
phon skrev:Huvudsaken är att det är Ikea, jag tror att spelaren känner av Ikea-atmosfären i sängbordet.
Vee-Eight skrev:Vad är nytt egentligen?
ThePreTor1aN skrev:Vee-Eight skrev:Vad är nytt egentligen?
Ja, är det nåt nytt i dina färgbilder?
Nattlorden skrev:De har kommit på att böckerna blir bättre om bokhyllan står på spikes?
ThePreTor1aN skrev:Det är alltid kul och läsa Linn-trådar då vissa är alltid så avundsjuka när produkterna ligger utanför ekonomisk räckhåll![]()
Men det bästa är att det är så genomskinligt ocksådet går inte att dölja!
ThePreTor1aN skrev:Det är alltid kul och läsa Linn-trådar då vissa är alltid så avundsjuka när produkterna ligger utanför ekonomisk räckhåll![]()
Nattlorden skrev:ThePreTor1aN skrev:Det är alltid kul och läsa Linn-trådar då vissa är alltid så avundsjuka när produkterna ligger utanför ekonomisk räckhåll![]()
Linn är väl inte något speciellt dyrt, så den gubben går inte.
meanmachine verkar ha svårt att förstå vad symbolen <b>?</b> betyder. Alternativt är han humorlös. Möjligen bådadera.
Nattlorden skrev:Linn är väl inte något speciellt dyrt, så den gubben går inte. (Jag har högtalare för lika mycket som Klimax 350 kostar)
Nattlorden skrev:ThePreTor1aN skrev:Det är alltid kul och läsa Linn-trådar då vissa är alltid så avundsjuka när produkterna ligger utanför ekonomisk räckhåll![]()
Linn är väl inte något speciellt dyrt, så den gubben går inte. (Jag har högtalare för lika mycket som Klimax 350 kostar)
meanmachine verkar ha svårt att förstå vad symbolen <b>?</b> betyder. Alternativt är han humorlös. Möjligen bådadera.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot], TommyW och 29 gäster