Man får tacka för gott sällskap med god musik, bra käk å dryck.
Vi startade hos Burke Shelly med ärtsoppa och punch, för att få den rätta atmosfären till kvällen. Dvs ett flaturerande hifigäng
Under vintern har Burke införskaffat ett par Ino Audio Profondus x-moduler som elegant gömts undan i en tv-möbel. Hög stampa takten faktor i den riggen!
Sedan drog i väg till plåtslagarn för att lyssna på rörgrejer som spelade genom Klipsch.. Nere i hans rum spelar det bra med 3 watt som trioden ger, otäckt starkt kunde det spela
När vi var färdiga där åkte vi till Järnet som också spelar på rör-trioder och en öppen baffe grunka. Han har fått till det bra i sitt v-rum, det spear verkligen fint.
Ett besök hos undertecknad hann vi också med. StefanW hade dagen till ära tagit dit sin pi25 som jag fick äran att testa! Det är en väldigt bra högtalare faktiskt!
Avslutningen hos golvläggarna var fin. Det avnjöts Boeuf Bourgogne sippades vin och "fin hifi"
Sliten är man så jag håller jag mig kort i texten och visar lite bilder i stället
Fantastiskt god ärtsoppa som gav fina avgaser.
Hos burke Shelly
En kulturell spellista i bilen mot plåtslagarn
Har man fått stryk av ett par Klipsch kommer man ihåg det..
Källaren.
Den här gillar jag!
Järnets rum.
Tyvärr han inte mina monoblock bli riktigt klara, men dom ser lovande ut iaf
I mitt rum var det nog så trångt!
pi25 fick så småningom lira med fyra profondus-moduler.
Isobarik kan inte låta bli pipan fast han vet att han blir sjuk av den
Sedan drog vi iväg till mattläggarn och fick njuta av dyrhifi. Det spelar jävulskt bra!
Anakondor låg på golvet
Rockport rockar!
Så där nu skall jag lägga mig i soffan och läka ihop..