Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:Rätt okej siffror: 2.400 Watt i 8 ohms (3.600 i 4 ohms, 4.500 i 2 ohms)
Johan_Lindroos skrev:Objektivisten skrev:Rätt okej siffror: 2.400 Watt i 8 ohms (3.600 i 4 ohms, 4.500 i 2 ohms)
Det "inses lätt" att den där Frank inte har suttit och konstruerat förstärkeriet.
Kraniet skrev:imponerande att lyckas använda ett första ordningens filter till en dayton midbas med aluminiumkon.
1 x 1-inch silk-dome tweeter (true diamond tweeter optional); 1 x 5-inch composite carbon paper midrange; 3 x 8-inch paralleled carbon fiber woofers
celef skrev:Kraniet skrev:imponerande att lyckas använda ett första ordningens filter till en dayton midbas med aluminiumkon.
aluminium? det står ju så här på hemsidan1 x 1-inch silk-dome tweeter (true diamond tweeter optional); 1 x 5-inch composite carbon paper midrange; 3 x 8-inch paralleled carbon fiber woofers
celef skrev:är det någon som vet något om högtalarna vi ser på bilden nedan, dom som står framför väggen med sugarcubes, är det en carlssonhögtalare?
Nattlorden skrev:celef skrev:är det någon som vet något om högtalarna vi ser på bilden nedan, dom som står framför väggen med sugarcubes, är det en carlssonhögtalare?
Vem bryr sig? Vilken bana är det??
celef skrev:Nattlorden skrev:celef skrev:är det någon som vet något om högtalarna vi ser på bilden nedan, dom som står framför väggen med sugarcubes, är det en carlssonhögtalare?
Vem bryr sig? Vilken bana är det??
jag bryr mig såklart, jag tyckte högtalarna var intressanta, det skulle oxå kunna vara dick olsher, men jag är osäker
banan vet jag inte, kanske nån på hawaii eller nya zeeland, jag tycker minigolf är roligare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster