Moderator: Redaktörer
Purre skrev:Vinkeln kan inte vara rätt på den senaste. Iaf om jag minns rätt.
EDIT: Nej den är inte korrekt om man ska tro första bilden som fanns.
Baffelns höjd ska vara 100.5mm och inget annat...
njoak skrev:Conny skrev:Nu kanske jag räknar tokigt, men jag får dessa innervolymer (för lådan till vänster på bilden):
10mm: 1,44 liter
9mm: 1,52 liter
8mm: 1,60 liter
Nån mer som orkar räkna?
Conny
Bra att du dubbelkollar! Jag räknar ut volymen med cad-programmet men det kan ju bli fel ändå. Gissningsvis är det triangeln vid baffeln som du missar lite på; man kan inte dra av materialtjockleken på alla mått på grund av lutningen.
Jag lade till de två innermått som behövs för att dubbelkolla. Nu kanske det inte är så jättekritiskt iofs, bättre att ha lite marginal i beräkningarna.
MagnusÖstberg skrev:Behöver hjälp av dig med att göra ritningar S.
Slår dig en signal med info om vad jag pratat med dem om. Priset kan förändras något efter att de fått den slutgiltiga formen, därför finns inget kontonummer utsatt än.
Kan ju iallafall ses som en indikation på att priserna inte blir vansinnigt blodiga, men också på att vi får räkna med lite leveranstid (kommer göras på kvällar/helger och vi kommer med god marginal passera 300 lådor).
Inte så bra skulle jag säga, välj orginal basreflex.LypsylateX skrev:Hade missat att variant A hade minskat djup (och således volym, antar jag) mot originalversionen.
Hur (o)möjliggör det den som ensam fullregisterhögtalare?
njoak skrev:Passar på att bumpa det där om volymen på B-modellen också, är det en dålig ide att minska den? Jag suktar efter små lådor..
Glöm det. Enough is enough.Conny skrev:Håller med njoak, vill gärna ha små lådor.
Hoppas på två varianter av B.
Conny
Skapa gärna en egen tråd om det, håll den här tråden ren så inga beställningar missas.gustavstrandberg skrev:Någon i Skövde- eller Göteborgstrakten som vill samfrakta?
Fixat!Hampe90 skrev:NOTERA. Jag vill ha 18st lådor "variant B" och inte 14stDu gör ett kanon jobb Magnus!
Edit, kan stolt säga att jag har 18st vifa på väg hem! Gött så sjukt kul
Fixat!gustavstrandberg skrev:Jag önskar öka min beställning med 4st variant B. (sammanlagt alltså 4 orginal + 12 variant B).
Grymt jobbat!
Någon i Skövde- eller Göteborgstrakten som vill samfrakta?
Fixat!JowMbla skrev:Vill gärna lägga på 2 orginal + 2 variant B på min anmälan(sammanlagt alltså 4 orginal + 6 variant B)
Bra jobbat alla inblandade![]()
Done!Fredrikb72 skrev:Äntligen![]()
Jag utökar oxå min beställning med 4st original basreflex.
Totalt:
10st B
4st basreflex
Mvh
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 222 gäster