Moderator: Redaktörer
Nahaz skrev:Någon som har en plan för att få ner lådor till Malmö/Skåne?
Har några kompisar som helt klart skulle må bra av lite välljud i sina liv.
Fixat!joonah skrev:Vill gärna byta från 8 sluten variant A till 8 sluten variant B.
Empa skrev:Tack Magnus för ett bra jobb!
Det står 1pst på min anmälan, kan du ändra till 10st så det inte blir något missförstånd och jag sitter med 1st i slutändan
S skrev:
Detta är rätt nu va?
Sidor gjorda av 10mm, resten 8mm.
10mm avfasningar.
Den blir en konsekvens av att nedre framsidan är fasad, det är vinkeln som lurar dig.Conny skrev:Jag tycker designen ser bra ut nu. Det är bara en liten detalj jag vill ändra och det är den extra fasningen i nedre hörnet. Den tycker jag inte tillför något, det blir bara besvärligare att tillverka.
Conny
MagnusÖstberg skrev:Den blir en konsekvens av att nedre framsidan är fasad, det är vinkeln som lurar dig.Conny skrev:Jag tycker designen ser bra ut nu. Det är bara en liten detalj jag vill ändra och det är den extra fasningen i nedre hörnet. Den tycker jag inte tillför något, det blir bara besvärligare att tillverka.
Conny
Done!Jax skrev:Så här i sista stund när jag haft ihjäl Ågren...
Jag vill byta från variant A till B, alla 6.
Done - men bekräfta gör man senare med pengar!oa51 skrev:Jag víll bekräfta mitt intresse och öka antalet till 10st "Variant A" dvs slutna lådor.
Done!misanplass skrev:Kul att vi börjar närma oss ett avslut!![]()
Jag vill ändra mitt val av sluten låda från variant A till variant B, samt även lägga till ytterliggare 6st.
Min beställning på 4st original basreflex kvarstår.
Jag vill alltså beställa följande:
Muppslådor original basreflex - 4st
Variant B - 18st
Done!Pollerun skrev:Jag skulle vilja lägga till 3 st orginal Mupps basreflex utöver mina 6 st slutna B-skiss.![]()
Kul detta
MagnusÖstberg skrev:Den blir en konsekvens av att nedre framsidan är fasad, det är vinkeln som lurar dig.Conny skrev:Jag tycker designen ser bra ut nu. Det är bara en liten detalj jag vill ändra och det är den extra fasningen i nedre hörnet. Den tycker jag inte tillför något, det blir bara
besvärligare att tillverka.
Conny
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 230 gäster