Moderator: Redaktörer
Bara lurades liteTon skrev:Jag står för närvarande på 2 st "variant B" men ville ha 6 st.
Done!Muggas skrev:Muggas slänger in en sista minuten på 2 basreflexer till, plus två surroundare variant A (den slutna).
Den slutgiltiga beställningen från Muggas gäller således 4 basreflexhögtalare och två surroundare, variant A (sluten).
Done!Jonas skrev:Eftersom jag har ett par extra element liggandes så ökar jag på min beställning av standard basreflexlådor från 2 till 4. Vill också ge beröm till Magnus för det jobb han lägger ned på detta
/Jonas
Done!bomellberg skrev:Jag ökar på min beställning lite grand.
Ny total:
4 st original BR
8 st slutna variant B
MagnusÖstberg skrev:Stängt för intresseanmälningar efter detta inlägg!
Done!misanplass skrev:Jag står noterad två gånger under rubriken Muppslådor original. En rad kan tas bort.
MagnusÖstberg skrev:Grönt ljus från snickaren på att producera alla förbeställda. Det blir av!
Men:
a) Jag tycker de skall provbygga en variant B först. Jag vill att det skall kännas ok för dom, blir det lite dyrare per styck får ni leva med det om ni skall vara med på det här. Priset är sjukt billigt just nu och det är därför det står att det är preliminärt.
b) Jag vill att snickaren/snickarna skall kunna få ett set med surrounder själv som gåva, det blir inte många spänn per låda utslaget. 8-16 element (om de är två) blir väl inte mer än 5 spänn lådan extra.
c) Behöver jag hyra en släp för att få hem dem så får ni vara med och splittra det - jag tänker liksom inte skänka bort mer än min tid.
Återkommer när jag vet mer.
Tack S för arbetet med ritningen p alternativ B, och ni andra som hjälpt till att få fram både design och volym
MagnusÖstberg skrev:Ja, men ni har fel, det blir inte så om man först fräser nedre fronten och sedan fräser hela vägen efter sidostycket.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 192 gäster