Moderator: Redaktörer
nadifierad skrev:Jag tror att det skulle vara snyggt med en svart plexifront, utan på den befintliga.
Med fasade urfräsningar för loggor, lysdioder och knappar.
P1200VB skrev:Har några 208 steg ståendes. ...
hifikg skrev:Har du börjat samla, eller spelar du på dem också?
Funderade ett tag på en 208:a till, men nu när jag har aktiva basar känns det som en lätt överdrift *s*
P1200VB skrev:hifikg skrev:Har du börjat samla, eller spelar du på dem också?
Funderade ett tag på en 208:a till, men nu när jag har aktiva basar känns det som en lätt överdrift *s*
Jag ville ha tag i ett riktigt fint exemplar i originalskick och det har jag hittat nu. Det steget är versionen utan handtag. Har även hittat ett fint steg i originalskick med handtag också, dock är inte fronten helt perfekt utan har haft en hel del märken som blivit imålade med färg. Fixar man till fronten så kommer det steget också bli perfekt. Sen har jag ett jag ska ha i reserv.
Det fjärde steget jag har haft spelandes på ett tag nu lär nog hitta ut på hifimagasinet vad det lider.
P1200VB skrev:Har några 208 steg ståendes. Tyvärr så är det bara ett av stegen som har en frontpanel i det fina skick jag önskar. Har läst om folk som har modifierat sina fronter, byggt egna i trä osv. Skulle vara kul med lite tips och idéer på vad man kan hitta på?
Ett alternativ vore att lackera om den jag har i originalkulör fast då försvinner THX stämpeln samt Power och Soft Clippning texten.
Om någon sitter på intressanta bilder får ni gärna lägga upp. Hittade en gammal tråd som handlade om en nyproducerad aluminiumfront men inga av bilderna fungerade.
boom skrev:KarlXII skrev:Nad in da hood.
Jävla hiphop steg absolut det fulaste jag har sett.
boom skrev:KarlXII skrev:Nad in da hood.
Jävla hiphop steg absolut det fulaste jag har sett.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster