Jag var just på bio (Filmstaden Sergel 4) för första gången på länge (Iron Sky
Sevärd film dock, om än inte minnesvärd.
Moderator: Redaktörer
darkg skrev:Hur bra är biografernas ljud, och hur lågt går basen, och hur låg bas finns på filmerna?
Jag var just på bio (Filmstaden Sergel 4) för första gången på länge (Iron Sky) och ljudet var inte "så värst". Och då har jag ändå inget att jämföra med.
darkg skrev:Hur bra är biografernas ljud, och hur lågt går basen, och hur låg bas finns på filmerna?
Jag var just på bio (Filmstaden Sergel 4) för första gången på länge (Iron Sky) och ljudet var inte "så värst". Och då har jag ändå inget att jämföra med.
MrQaffe skrev:Hur är Cosmonova rent ljudmässigt idag? eller räknas det inte som bio?
Oresound skrev:mobilbas däremot finns inte än
Morello skrev:darkg skrev:Hur bra är biografernas ljud, och hur lågt går basen, och hur låg bas finns på filmerna?
Halvsunkiga PA-system med allt vad det innebär, dvs väldigt långt från bra hifi.
Alexi skrev:OT: Som dyslektiker är ordet "Biografbas" lite spännande, jag läser det olika varje gång märker jag, allt från Biogas till infograf.
Användare som besöker denna kategori: nusihb och 21 gäster