Moderator: Redaktörer

Kalejdokom skrev:Javisst, jag har också mina prylar i ett 19" stålrack (från Thomann) men det är inte riktigt lika laddat...
Skulle kanske vara en kul Faktiskt-aktivitet, att ordna ett studiebesök på en biograf. "Ta med din favvomusik på en USB-sticka...".
Kalejdokom skrev:Totalt installerad slutstegseffekt är 22 kW fördelat på 76 högtalare i de två största salongerna.
mx skrev:Kalejdokom skrev:Javisst, jag har också mina prylar i ett 19" stålrack (från Thomann) men det är inte riktigt lika laddat...
Skulle kanske vara en kul Faktiskt-aktivitet, att ordna ett studiebesök på en biograf. "Ta med din favvomusik på en USB-sticka...".
Tror att LTS Umeå gjorde det förra året.
Kraniet skrev:Utrustningen har de serviceavtal på och den servas en gång per år. Går nåt sönder innan dess så får det vara trasigt till de kommer och lagar. En sal hade en spräckt bas i ett år. Ingen rolig bioupplevelse där..
crion skrev:Jag sätter dem bara utanpå mina brillor.
Peter du kan inte använda shutter brillor med någon vinst på Dolby 3D biografer (Rigoletto 1, Grand)
Pappersglasögon? Var det 50-år sen du såg 3D-bio senast?petersteindl skrev:crion skrev:Jag sätter dem bara utanpå mina brillor.
Peter du kan inte använda shutter brillor med någon vinst på Dolby 3D biografer (Rigoletto 1, Grand)
Finns det inga bättre glasögon än dessa pappersglasögon på biograferna? Eller är dessa till 100 % fullkomliga![]()
Alexi skrev:Pappersglasögon? Var det 50-år sen du såg 3D-bio senast?petersteindl skrev:crion skrev:Jag sätter dem bara utanpå mina brillor.
Finns det inga bättre glasögon än dessa pappersglasögon på biograferna? Eller är dessa till 100 % fullkomliga![]()
petersteindl skrev:
Finns det inget bättre än biografernas brillor?
Användare som besöker denna kategori: nusihb och 26 gäster