Att mina i6 och mina profundus p4 står uppställda som de ska i min lägenhet nu och att det låter riktigt bra! Ingvar har varit här o ställt in filtret o mätt, jämn o fin kurva hela vägen från 23hz!
Det låter trevligt.
Var inte dina P-4 till salu nyss? Haru ångrat dig?
Jag kör ju också i6 men ihop med X-2 och det låter verkligen bra, men jag
skulle säkert också vinna på lite proffsjustering.
Stranne skrev:Det låter trevligt. Var inte dina P-4 till salu nyss? Haru ångrat dig? Jag kör ju också i6 men ihop med X-2 och det låter verkligen bra, men jag skulle säkert också vinna på lite proffsjustering.
Jo, de gick verkligen inte under 35hz som de stod först så skulle köpa y-2 av en forumit. Ingen ville köpa dem dock och har just köpt lägenheten jag bott 4år i andra hand i i vilket inneburit endel meck så avbröt det.
@PMT: Så skoj att besvikelsen över bristande basutsträckning nedåt, med så förhållandevis lite pengar och någon timmes arbete av IÖ, kunde förbytas i kanonåtergivning och bra efterköpskänslor . Klart underskattat av många vad som kan åstadkommas med välgjorda och välmotiverade årgärder i lyssningsrummet.
/s
Lästips Henry Hazlitt"Economics in One Lesson" och Alex Epstein "The Moral Case for Fossil Fuels"