Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Jag föreslår 11.00 hos dig Dartman. Att gå upp tidigt är inga problem, men att sitta i en bil under dygnets varmaste timmar är jobbigt.
För övrigt så sätter vi maxantalet i juryn till åtta. Festligheten/ Gravölet efter är fritt för vem som helst att komma på så länge man har föranmält att man ska delta via PM.
TCM skrev:Jag har ju tidigare frågat om jag kan vara med, men tyvärr funkar inte 2 juni för mig. Får väl hoppas att D-man är med i fler utmaningar
Dartman skrev:TCM skrev:Jag har ju tidigare frågat om jag kan vara med, men tyvärr funkar inte 2 juni för mig. Får väl hoppas att D-man är med i fler utmaningar
Om så inte skulle bli fallet så är du ändå varmt välkommen hit på besök, vi bor ju nära varandra! Kaffe finns alltid! PM:a!
/Jonas
Alexi skrev:Till skillnad från Dartman?Komorok skrev:Jag har sett din lista Dartman....
Jag väljer ut några spår som jag tror att både
tävlande och deltagare uppskattar.
blixten_no1 skrev:Jag kommer inte att närvara, tycker det är lite fel årstid för att GÖKa såhär.
Dartman skrev:Då listar vi deltagare:
1. oa51
2. Jansson
3. Molle
4. IÖ
5.
6.
7.
8.
När ni anländer till det Dartmanska residenset så vankas det kaffe/the och macka. Det är bara öronen som skall vara hungriga vid battlet!
/Jonas
Dartman skrev:Fler anmälda nu, the battle is on!
Dartman skrev:Dartman skrev:Då listar vi deltagare:
1. oa51
2. Jansson
3. Molle
4. IÖ
5. MÖ
6.
7.
8.
När ni anländer till det Dartmanska residenset så vankas det kaffe/the och macka. Det är bara öronen som skall vara hungriga vid battlet!
/Jonas
Fler anmälda nu, the battle is on!
/Jonas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster