Moderator: Redaktörer
CODY skrev:Empa skrev:MÖ: Har du hört något från snickeriet när de tänkte sätta igång?
Alltså, jag skulle inte bli det minsta arg om MÖ och snickaren bara rymde med alla pengarna. Det är ändå mycket sjysst av MÖ att dra igång en sån här grej
MagnusÖstberg skrev:Nej.
Jag återkommer med info efter helgen. Jag har jobbat ca 100 timmar senaste veckan och har fått ett mail av snickaren som inte var så hoppfullt. Jag har inte haft möjlighet att svara honom, men tycker att han kunde ringt![]()
Jag får inte tag på honom förrän måndag, men då får vi ta ställning till hur vi gör, om vi avbryter eller inväntar leverans.
MagnusÖstberg skrev:Det hoppas jag med, hinner inte ta i detta innan onsdag eftermiddag då jag sitter i möten/kunduppdrag från 7-22
MagnusÖstberg skrev:Fredrik ville tydligen inte ta överMagnusÖstberg skrev:Fredrikb72 skrev:Här kommer ett förslag som underlättar för alla. Gör B i två varianter, 1 med fasade kanter, 2 utan fasade kanter så de som vill fixa det själv har möjligheten.
Snickarna blir knappast besvikna av att slippa fasa kanter på en del och givetvis är betalningen den samma.
Själv skulle jag vilja ha rundade kanter, mest för det inte ska bli en exakt kopia av Ino a1.
Vill du ta över gruppköpet?så då kör vi väl - förstainlägget uppdateras!!
talibankocken skrev:CODY skrev:Inte jag heller!
+2
//Stefan
hassez skrev:talibankocken skrev:CODY skrev:Inte jag heller!
+2
//Stefan
+3
Sen är inte helt ovanligt att småfirmor får en stor beställning, som dom inte kan säga nej till. Vi råkade ofta ut för det på jobbet, Eriksson kom med en stororder, då fick vi vänta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 206 gäster