Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:SommarlovVad ska jag göra hela semestern då
molle skrev:Jag får tacka kombattanterna för det svängiga och uppfriskande hifiinkorrekta låtvalet! En särskild legym till Jansson och Öhman för proggbattlet efter gökandet, det vidgade en elektronikanörds vyer en del. På återhörande!
IngOehman skrev:molle skrev:Jag får tacka kombattanterna för det svängiga och uppfriskande hifiinkorrekta låtvalet! En särskild legym till Jansson och Öhman för proggbattlet efter gökandet, det vidgade en elektronikanörds vyer en del. På återhörande!
Att proggbattla var über-kul.
Av något inlägg som jag läste lite slarvigt, fick jag intrycket att alltså
Jansson vann. Grattis Jansson!
Men, hur tusan gick det till egentligen?
Jag måste ha nickat till eller gjort kortbesökt en främmande dimension
eller nå't.![]()
Vh, iö
oa51 skrev:Grattis Komorok och tack alla för en trevlig dag! Tycker att både stereoperspektiv och basgång var det bästa jag någonsin hört. Välgjorda inspelningar lyfte verkligen, men det trevliga var att det verkligen svängde hemma hos Dartman, inte minst de lite tekniskt sämre fonogramen.
Enligt min mening illustrerar detta att det inte behövs "värstinggrejer" för att njuta av musiken med stort M
IngOehman skrev:molle skrev:Jag får tacka kombattanterna för det svängiga och uppfriskande hifiinkorrekta låtvalet! En särskild legym till Jansson och Öhman för proggbattlet efter gökandet, det vidgade en elektronikanörds vyer en del. På återhörande!
Att proggbattla var über-kul.
Av något inlägg som jag läste lite slarvigt, fick jag intrycket att alltså
Jansson vann. Grattis Jansson!
Men, hur tusan gick det till egentligen?
Jag måste ha nickat till eller gjort kortbesökt en främmande dimension
eller nå't.![]()
Vh, iö
MagnusÖstberg skrev:Det blir en jargong med mindre fokus på att hjälpa varandra med tips och råd och mer snack bakom ryggen. Jag har känt så efter de tre senaste tillställningarna. Not my cake.
Men vad har någon individuell medlems åsikter med hela GÖK att göra? Varför inte istället säga åt den personen att sånt hör inte till GÖK och att du inte är intresserad av sånt skitsnack?MagnusÖstberg skrev:Det finns medlemmar som pratat med mig om andras anläggningar och kunskap på ett sätt som inte jag gillar. Det har för tillfället tagit bort min glädje för deltagande.
Jara skrev:Det låter ju sjukt trist, om det stämmer. Jag hade kanske tänkt att anmäla mitt intresse för GÖK inom en överskådlig framtid.
Jag tycker alla bidrar kopiöst mycket, speciellt kul med all musik man kommer i kontakt med, och alla lösningar som klurats fram för att hantera rumsliga knepigheter.Dartman skrev:Jag hoppas du finner glädjen igen, Magnus. Du bidrar med mycket.
/Jonas
Komorok skrev:Jag hoppas själv att det dyker upp några nyGÖKare.
-Palle- skrev:Komorok skrev:Jag hoppas själv att det dyker upp några nyGÖKare.
Jag anmäler intresse för att ansluta mig till sällskapet!
bassman skrev:Här uppe skippar vi "tävlandet" utan träffas under lättsamma former åker runt och lyssnar hos varann, diskuterar hur deltagare kommer vidare mot deras musik-nirvana allt medans ölet flödar ju längre in på kvällen det går!
FBK skrev:
Ps. Blev inte direkt förvånad över det som MÖ nu känner och beskriver.
Misstänkte för egen del att det skulle bli "mycket tävling" över det, något som inte lockar.
Och sedan att det finns folk som "snackar" om andras anläggningar/ljud har man ju märkt genom åren när man träffat Hifi-folk och det är inte direkt roligt då alla har olika förutsättningar osv osv.
Komorok skrev:Ingen hindrar dig från att bjuda på trevlig åka runt-fest. Jag delar den gärna med dig om du vill, FBK.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 33 gäster