PekkaJohansson skrev:X-Ray Spex - Germfree adolescents, cd 1991
Härlig skiva - såg du filmen?
/ B
Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:PekkaJohansson skrev:X-Ray Spex - Germfree adolescents, cd 1991
/ B
PekkaJohansson skrev:Bill50x skrev:PekkaJohansson skrev:X-Ray Spex - Germfree adolescents, cd 1991
/ B
Nej, fanns det en sådan också? Det här är ett av de omtalade albumen från punkeran som har gått mig totalt förbi. Ser fram emot att få hem det om någon vecka. Jag vet att gruppen spelade i Sverige för ett par år sedan och att Poly Styrene gick och dog förra året. Må hon vila i frid.
Bill50x skrev:Hm, tänkte nog lite fel där, menade Hazel O´Connor i filmen Breaking Glass.... Men visst är det lite samma stuk på musiken?
/ B
PekkaJohansson skrev:Bill50x skrev:Hm, tänkte nog lite fel där, menade Hazel O´Connor i filmen Breaking Glass.... Men visst är det lite samma stuk på musiken?
/ B
Jag är nog inte rätt person att bedöma det med tanke på att jag alltså inte har hört musiken.
Med vänlig hälsning
Pekka
AndersH skrev:Pekka jag är väldigt nyfiken på att få se en Masvis graf på din X-Ray CD. Jag har varit på jakt efter en oförstörd CD version, utan framgång.
Med vänlig hälsning,
Anders
Dartman skrev:Fastball - All the pain money can by
/Jonas
Thomaz skrev:http://www.deutschegrammophon.com/html/special/karajanedition/index.html
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster