Moderator: Redaktörer
darkg skrev:Besvärlig fråga ja! Jag är tacksam för bidragen till en demystifiering.
Något exakt svar förväntar jag mig inte på en så oprecis fråga. Och hade jag kunskaper nog att förstå ett sådant svar skulle jag antagligen inte behöva fråga
En sned vägg borde smeta ut "sina" rumsmoder. Desto mer ju snedare. Korrekt?
darkg skrev:Besvärlig fråga ja! Jag är tacksam för bidragen till en demystifiering.
Något exakt svar förväntar jag mig inte på en så oprecis fråga. Och hade jag kunskaper nog att förstå ett sådant svar skulle jag antagligen inte behöva fråga
Strmbrg skrev:Eller, ja, att styra undan första sidoreflex bort från lyssningsplatsen var ju faktiskt inte syftet det heller.
Syftet var ju att få ett klarare ljud.
Metoden jag valde var denna med böckerna.
Det gäller att ha koll på - och skilja på - syfte och metod.
Inte det lättaste.
Nattlorden skrev:Luta en skiva mot väggen och höra hur det blir kan du ju göra utan att förstöra något.
sprudel skrev:Nattlorden skrev:Luta en skiva mot väggen och höra hur det blir kan du ju göra utan att förstöra något.
Bra förslag. Man kan ju prova o leka med olika ytskikt på skivorna desssutom.
Användare som besöker denna kategori: nusihb och 21 gäster