Nasjo skrev:boom skrev:En himla massa särskrivningar i varje inlägg
Snälla, sluta särskriv, blir väldigt jobbigt att läsa!
Mvh Jonas
Och varför citerar du mig med ord som jag inte har skrivit?
Moderator: Redaktörer
Mich skrev:Jag skrev att jag skulle återkomma om priser på BMS och här kommer färska priser:
15N850v2 6300:-
18N850v2 7000:-
18N862 8000:-
PS. Känns surt att köpa element med neo magnet, nu när priserna gått upp så mycket.
//Michael
boom skrev:Mich skrev:Jag skrev att jag skulle återkomma om priser på BMS och här kommer färska priser:
PS. Känns surt att köpa element med neo magnet, nu när priserna gått upp så mycket.
//Michael
Dom var billiga.
Kraniet skrev:synd att BMS inte har ferrit-versioner av samma element. Denna är ju tex väldigt lik men bara 70% slaglängd mot neoversionen
http://bmsspeakers.com/index.php?id=bms_15s430v2
Neoelement har blivit så jäkla dyra..
Aerob skrev:boom skrev:Mich skrev:Jag skrev att jag skulle återkomma om priser på BMS och här kommer färska priser:
//Michael
Dom var billiga.
Boom, jag förstår inget av din quote här. Mich pratar om priser på BMS-element
och du visar en en bild på en prototyp av SDX15 MKII, med kommentaren "dom
var billiga"? Vilka är billiga? Vad har SDX med saken att göra då dom inte fått
någon prislapp ännu? Är det magnet-priserna som är billiga eller vad?
Som sagt, jag förstår ingenting.
anjora skrev:att hitta distmätningar på element är inte det lättaste direkt. lms 5400 ultra mäter riktigt bra, dock så finns vissa frågetecken angående driftsäkerheten då konen kan gå sönder om den bottnar vilket dess utom inte täcks av garantin. för över 900$ styck så tycker jag man kan begära korrekta specifikationer och att element som man inte behöver vara rädd att ha sönder.
som försteg/processor så har jag tänkt mig anthem d2v eller bättre, då blir frekvensgången rak ner till 20hz iallafall(sluten låda). tror två lms ultra 5400 blir för klent så det får bli något bättre.
Alexi skrev:Det är bara att kika på testet, man får upp en popup som man scrollar ner på och väljer previewsteveo1234 skrev:Alexi skrev:Jo hade glömt bort att det "bara" var en 18"are. Jag sitter och läser Voice Coil nu om den: http://read.uberflip.com/i/53727/17#Aerob skrev:Är inte BMS 18N862 av intresse Alexi?
Den har trippla kortslutningsringar och låg dist
Hur låg?
Mich skrev:steveo1234 skrev:I mina ögon är detta elementet inte i närheten av LMS. R I Rong?
Varför?
//Michael
MagnusÖstberg skrev:Du förstod principen?
Vad betyder IN då?
Komorok skrev:Vad hände? Vilken klump fungerade inte?
KarlXII skrev:Belagar elementet...men hur är det med dig, Mich?
Alexi skrev:Det undrar jag med? Inte en enda parameter talar för att det är något element för infra...Mich skrev:Varför just den faitalpro'n?
//Michael
Mich skrev:Kompisen upptäckte något vitt på spidern, snö?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Trassel och 27 gäster