Mäster Cees Memoarer

Hittade även ett bättre ex än mitt förra av den här klassikern.
Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:Inte mitt men sonens senaste inköp, vilken han inhandlade efter
avslutad gatuspelning i Nordstan igår. Modesta 80:- på Rocks.![]()
LypsylateX skrev:...är det varianten med eller utan censur-ruta på sleeven?
shulman skrev:Varför Köpte du Ace of Bace?!
Hetsporren skrev:
PS: Rekommenderas inte!
Isf. vill vi se bildbevis på detta omslag. Försökte söka på nätet men fick bara upp träffar från någon revival i somras.PekkaJohansson skrev:- Maks - MAK Les Soeurs, 400 kr. Nästan omöjlig och länge eftersökt LP med svensk tjejgrupp från 1966. Bara omslaget är värt pengarna. Prutade en hundring efter noggrann besiktning.
Nils skrev:slarti och v8, vad är det för stil på musiken?? jag känner igen namnen där men inga jag hört....
Alexi skrev:Isf. vill vi se bildbevis på detta omslag. Försökte söka på nätet men fick bara upp träffar från någon revival i somras.PekkaJohansson skrev:- Maks - MAK Les Soeurs, 400 kr. Nästan omöjlig och länge eftersökt LP med svensk tjejgrupp från 1966. Bara omslaget är värt pengarna. Prutade en hundring efter noggrann besiktning.
Nils skrev:slarti och v8, vad är det för stil på musiken?? jag känner igen namnen där men inga jag hört....
Slartibartfast skrev:Då ska vi se, här.... du kan kolla in alla de där artisterna själv på Ninjatune's videohörna. Finns söta videor från alla de -och många därtill- av artisterna!
Mvh Joce
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster