Moderator: Redaktörer
ErikAndersson skrev:Söndag 29/7 Från Kl.12.00, kör vi en demo för ALLA trevliga Faktiskt medlemmar. Med viss stolthet kan vi visa produktionsexemplar av Hesselvall 1:an som nu äntligen är färdig. Fika och tilltugg serveras. Intresseanmälan här på forumet eller PM till undertecknad. Välkomna. Adressen är Torgvägen 3, Sollentuna. PS: Självaste Ing.Öhman har lovat att komma! DS.
hifikg skrev:Dit ska jag försöka ta mig. Är barnvakt dagen innan men tror att jag ska hinna upp till 12, hur länge kör ni?
FBK skrev:ErikAndersson skrev:Söndag 29/7 Från Kl.12.00, kör vi en demo för ALLA trevliga Faktiskt medlemmar. Med viss stolthet kan vi visa produktionsexemplar av Hesselvall 1:an som nu äntligen är färdig. Fika och tilltugg serveras. Intresseanmälan här på forumet eller PM till undertecknad. Välkomna. Adressen är Torgvägen 3, Sollentuna. PS: Självaste Ing.Öhman har lovat att komma! DS.
Kommer det bara demas på 1:orna eller blir det en blandning av 2:orna också ? Skulle kanske kunna hinna med ett tidigt besök då det är födelsedagsfest den dagen också, men jag får återkomma angående eventuell medverkan.
sprudel skrev:Finalspel i Mollösund Open Tennis den dagen. Annars.....
Alexi skrev:Synd att jag missar även detta tillfälle!
Alla jag känner som hört denna setup, beskriver det som bland de bästa de hört.
Vart tog den vanliga tråden vägen?
IngOehman skrev:Antecknat!
Räcker det med att jag kommer eller är det meningen att jag skall
säga något också? Om inte så lovar jag att i varje fall hjälpa till att
konsumera upp fikat.
Vh, iö
bassman skrev:adzer skrev:Synd att det är en bit bort. Annars hade jag gärna dykt upp.
+1 närmare 90 mil.. Enkel
IngOehman skrev:bassman skrev:adzer skrev:Synd att det är en bit bort. Annars hade jag gärna dykt upp.
+1 närmare 90 mil.. Enkel
Det är väl ingen match för en riktig norrlänning?![]()
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], nusihb och 29 gäster