Moderator: Redaktörer
mx skrev:adzer skrev:Förmodligen någon av inos större system.
Med en bra DAC och mycket lossless.
hifikg skrev:Då har nog min cd-fix lagt av så att datorn och eventuellt en skivspelare är de dominerande ljudkällorna. Kanske har Spotify Mk IV med direktströmmat lossless ljud äntligen kommit. Då kan onlinelyssning bli något på riktigt!
Mina OA52 är fortfarande de högtalare jag använder och Quad ESL 63 är snart utvärderade. Fast jag planerar ett källarbesök, tror ni det passerar obemärkt?
-Palle- skrev:Hur ser din anläggning ut om 10 år?
-Palle- skrev:Vad tror du att du kommer lyssna på i ditt lyssningsrum/vardagsrum/biorum om 10 år?
adzer skrev:hifikg skrev:Då har nog min cd-fix lagt av så att datorn och eventuellt en skivspelare är de dominerande ljudkällorna. Kanske har Spotify Mk IV med direktströmmat lossless ljud äntligen kommit. Då kan onlinelyssning bli något på riktigt!
Mina OA52 är fortfarande de högtalare jag använder och Quad ESL 63 är snart utvärderade. Fast jag planerar ett källarbesök, tror ni det passerar obemärkt?
Spotify med lossless vore verkligen något. Det hoppas jag på.
Se upp med källaren om du redan är nöjd
-Palle- skrev:Vad tror du att du kommer lyssna på i ditt lyssningsrum/vardagsrum/biorum om 10 år?
Naqref skrev:Antingen kommer jag vara död eller stenrik.
KarlXII skrev:Ingen aning men min anläggning kommer förhoppningsvis att ha bytt skepnad flera gånger. Eller blivit flera. Men vet aldrig.
hifikg skrev:KarlXII skrev:Ingen aning men min anläggning kommer förhoppningsvis att ha bytt skepnad flera gånger. Eller blivit flera. Men vet aldrig.
Är det kul att byta anläggning over and over? Jag skiftar hellre musik och hoppas att jag lärt mig gilla (ännu) mer musik än nu...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster