Moderator: Redaktörer

Kalejdokom skrev:Photoshop?

Fjonkalicious skrev:Ett alternativ skulle kunna vara att mörka nuvarande bets en droppe eller två.

Kalejdokom skrev:Det är inte alls svårt....
Jag tror dom blir finare i samma träbets som topparna.

):
 ):

- jag har valt samma koncept som när jag byggde de ursprungliga 2,5-vägarna (som jag nu moddar). Det kompliceras nu av att jag valt att bredda subbarna genom att montera dubbla trekantlister (21+27 mm). Det kommer att klarna när jag får på listerna. Hoppas jag...
 - jag har valt samma koncept som när jag byggde de ursprungliga 2,5-vägarna (som jag nu moddar). Det kompliceras nu av att jag valt att bredda subbarna genom att montera dubbla trekantlister (21+27 mm). Det kommer att klarna när jag får på listerna. Hoppas jag...   .
.

så det händer inte så mycket nytt förrän jag varit och handlat.
 så det händer inte så mycket nytt förrän jag varit och handlat.
 och fått alla bitar på plats. Ännu har jag inte slipat några sidor, så det är rätt så ruffiga kanter om man tittar nära:
 och fått alla bitar på plats. Ännu har jag inte slipat några sidor, så det är rätt så ruffiga kanter om man tittar nära:

. Dags att spackla och slipa baksidan samt finslipa alla utsidor. Det blev gjort under eftermiddagen så nu är alla furuskivor och hörnlister klara för ytbehandling.
 . Dags att spackla och slipa baksidan samt finslipa alla utsidor. Det blev gjort under eftermiddagen så nu är alla furuskivor och hörnlister klara för ytbehandling.

:
 :

:
 :

.
.
 .
.

.
.

KarlXII skrev:Galet snyggt med de där stora facetterna.
Användare som besöker denna kategori: smile och 393 gäster