Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Den i mitten är närmst rätt look. Dock så tycker jag att fasetterna i toppen av det svarta ska vara lite mer som vänstra alternativet, men fortfarande sluta innan toppen på högtalaren. Sen borde sidövergången följa djupet på duskanten uppåt och nedåt till knycken mellan boomrarna och woofersarna. Svårt att förklara i text, men det var det bästa jag kunde.
Hur som helst är det snygga modeller du fått till.
Komorok skrev:Sen borde sidövergången följa djupet på duskanten uppåt och nedåt till knycken mellan boomrarna och woofersarna. Svårt att förklara i text, men det var det bästa jag kunde.
Nattlorden skrev:Komorok skrev:Sen borde sidövergången följa djupet på duskanten uppåt och nedåt till knycken mellan boomrarna och woofersarna. Svårt att förklara i text, men det var det bästa jag kunde.
Håller inte med... det blir mycket mjukare/behagligare look när det blir något lite mer rundat.
Frågan är hur en ren cirkelbåge hade sett ut, men produktionstekniskt vore det säkert en mardröm, men det kanske går att visualisera för skoj skull, adzer?
KarlXII skrev:Jag tycker inte att pingmang-designen funkar överhuvudtaget på den modellen!
På pi60 och pip ser det bra ut men jag anser att den spännande bågformen drunknar i färg- och materialväxlingen.
KarlXII skrev:Jag tycker inte att pingmang-designen funkar överhuvudtaget på den modellen!
På pi60 och pip ser det bra ut men jag anser att den spännande bågformen drunknar i färg- och materialväxlingen.
spuj skrev:i32orna är godkända av både ping och mang.
Skisserna på i64s ovan är dock endast inspirerade av pingmang-designen och inte framtagen eller godkänd av dom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst