verdad skrev:Conan skrev:Nä, den ska helst inte låta nåt alls utan bara förstärka vad jag väljer att mata den med... Wink
Förstärker du med försteg![]()
![]()
![]()
(Den bjöd du på)
Gör inte du det?
Moderator: Redaktörer
verdad skrev:Conan skrev:Nä, den ska helst inte låta nåt alls utan bara förstärka vad jag väljer att mata den med... Wink
![]()
![]()
(Den bjöd du på)
Jag gör det iallafallbomellberg skrev:verdad skrev:Conan skrev:Nä, den ska helst inte låta nåt alls utan bara förstärka vad jag väljer att mata den med... Wink
![]()
![]()
(Den bjöd du på)
Gör inte du det?
![]()
![]()
(Den bjöd du på)
Conan skrev:Jag vill ha ett nytt försteg:
- Bredd som Amp TwentySeven
- 2st XLR in och 1st XLR ut
- Analog 9.2 (RCA) in och ut
- Fjärr
- Plats för minst 2st "insticksmoduler" för t.ex (DAB-)radio, DAC, RIAA, Nätverksspelare, Dolby/DTS-multikanal, styrning via iPad/Android mm mm...
- Svart eller silver
- Pris <20 000:-
När kommer den?
boom skrev:är steget gjort för att gå i mono som rs 2000 eller är det ett rent stereosteg.
Nattlorden skrev:boom skrev:är steget gjort för att gå i mono som rs 2000 eller är det ett rent stereosteg.
Det är ett monobryggbart stereoslutsteg till skillnad från rs2000 som är ett stereoomkopplingsbart monoslutsteg. Skillnaden hittas i marknadsföringen.
boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Det är väl inte släppt än, men produktion pågår. Det är ku bryggkopplingsbart, så jag förstår nog inte frågan.
Va då produktion Made In Sweden han sitter och bygger stegen själv.
Naqref skrev:boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Det är väl inte släppt än, men produktion pågår. Det är ku bryggkopplingsbart, så jag förstår nog inte frågan.
Alla delar produceras lokalt och sedan monteras delarna av Lasse himself. Inte just nu förstås eftersom han är på semester i Italien.
Naqref skrev:boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Det är väl inte släppt än, men produktion pågår. Det är ku bryggkopplingsbart, så jag förstår nog inte frågan.
Alla delar produceras lokalt och sedan monteras delarna av Lasse himself. Inte just nu förstås eftersom han är på semester i Italien.
HolographicAudio™ skrev:Naqref skrev:boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Det är väl inte släppt än, men produktion pågår. Det är ku bryggkopplingsbart, så jag förstår nog inte frågan.
Nu e jag hemma igen, produktionen startat dock först på måndag.
boom skrev:För man säljer inget om man inte kan presentera steget på ett fullvärdigt sätt
Nattlorden skrev:boom skrev:För man säljer inget om man inte kan presentera steget på ett fullvärdigt sätt
Tror du?
Hade jag bara suttit på cash så hade han fått sålt en hel flock till mig på direkten...
Men så fort man täckt upp gruppen som vet vad det går för även utan data, så har du självklart helt rätt i att mätningar måste till.
Sen är ju frågan hur många han behöver få monterat innan han vågar lägga upp datan...
boom skrev:Fjonkalicious skrev:Vem har sagt att det är en förserie?
Hur många finns ute på marknaden ?
boom skrev:jo nummer 1 på en mässa och vad säger det ingenting.
sky_eye skrev:Boom- Värst vad du kräver hit och dit.
Har det hämt något?
Wolfie skrev:Jag förstår Boom. Skulle heller inte köpa ett steg för 40 loppor utan att i alla fall fått se mätdata.
Wolfie skrev:Jag förstår Boom. Skulle heller inte köpa ett steg för 40 loppor utan att
i alla fall fått se mätdata.
adzer skrev:Wolfie skrev:Jag förstår Boom. Skulle heller inte köpa ett steg för 40 loppor utan att
i alla fall fått se mätdata.
Inte jag heller, men är det någon som försöker tvinga honom att köpa denna?
Jag tycker snarare det är en regel än ett undantag att tillverkarna presenterar väldigt lite data om sina produkter.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 43 gäster