petersteindl skrev:Jultomten är här.
Nu har man hittat den felande länken med stort H.
...
MvH
Peter
Säger man H får man säga, ja vadå?
Hohoho kanske?
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Jultomten är här.
Nu har man hittat den felande länken med stort H.
...
MvH
Peter
petersteindl skrev: Nu har man hittat den felande länken med stort H. Nu kan jag äntligen beräkna delningsfiltren till centerhögtalaren med stor akkuratess
Richard skrev:snillet skrev:Nu hoppas vi på lite mer historia snart![]()
Blev liksom lite antiklimax nu!
Mer "det var en gång i HIFI-Sverige".
Eller vad man skall kalla det.
Ja, hur gick det egentligen till på NK ?
JanBanan skrev:Higgspartikeln?
petersteindl skrev:JanBanan skrev:Higgspartikeln?
Rätt tänktEftersom man har hittat Higgspartikeln så kan man lägga in mörk materia i Basta
Svante behöver bara putsa lite i ekvationerna
så blir allt exakt.
MvH
Peter
Jansson skrev:Heja Peter!
Grattis till ytterligare framgångar med att förfina din konstruktion.
Ha det så fint i Italien.
Naqref skrev:petersteindl skrev:Nu bär det iväg till Italien.
Trevlig resa!
hifikg skrev: Grattis! Må dina framgångar bli enorma! Buena Vista, eller var det spanska kanske... nåja, ha så trevligt!
Bill50x skrev:
Ha det så bra i Italien och kläm några Amarone för mig också
/ B
petersteindl skrev:Naq, Simbassängen i trädgården är färdig så ett morgondopp blev det. JättehärligtAllt gick bra.
CODY skrev:Italienarna är världsledande på tecknad mjukporr, vilket kan vara bra att känna till.
2-ch skrev:CODY skrev:Italienarna är världsledande på tecknad mjukporr, vilket kan vara bra att känna till.
Skulle äggen se ut som bröst eller hur menar du nu?
petersteindl skrev:Jag var bara där 1 dag och det var ett affärsmöte
petersteindl skrev:JanBanan skrev:Higgspartikeln?
Rätt tänktEftersom man har hittat Higgspartikeln så kan man lägga in mörk materia i Basta
så blir allt exakt.
jeff_belowski skrev:petersteindl skrev:JanBanan skrev:Higgspartikeln?
så blir allt exakt.
Hur var det nu? Hade de hittat en partikel som "beter" sig som Higgs boson eller är de säkra på att det är THE Higgs boson?
torig skrev:Kommer Bremen högtalarna kunna avlyssnas på årets Arken-mässa?
/mvh
petersteindl skrev:Jag hade tänkt att komma och även att ställa ut, men jag måste vara resande i 2 veckor i Italien och gå igenom QC-system inför höstens serieproduktion. Det trista är att den tillverkande fabriken ligger bara några km norr om Monza och F1 går av stapeln då jag och Bremens QC-ingenjör skall vara där. Det finns inte ett endaste hotellrum att uppbringa. Hela hotellet som jag egentligen brukar vara på och som Naqref var med vid ett tillfälle på är bokat av det brittiska F1 stallet![]()
De bokar just detta hotell årligen under F1 i Monza.
Så vi blir tvungna att ta en liten semestertripp under några dagar på väg till CLIO i Florens. Bremens QC-ingenjör är jättegladHan behöver miljöombyte och nya roliga intryck. Så vi fick skjuta upp vissa möten några dagar. Det finns en mikroskopisk möjlighet att hinna med Arken på hemvägen, men troligtvis inte. I och för sig skulle det vara jätteroligt att se Anders eller Ulf B få priset om någon av dessa får det. Medans jag skriver börjar jag redan känna mig sugen
![]()
Hmmm...
Snacka om OT, men hoppas mässan blir jättebra. Sladd imponerar verkligen. Om 2 år så kommer jag hålla låda på det där bygget![]()
![]()
MvH
Peter
Användare som besöker denna kategori: Conny, Goldfinger och 23 gäster