Moderator: Redaktörer
aisopos skrev:Jag har ganska små barn, så jag förstår inte ens frågan.
Jag skulle vara överlycklig om jag fick lyssna på en hel skiva någon gång utan att bli störd, ja t.o.m en hel låt.
Richard skrev:aisopos skrev:Jag har ganska små barn, så jag förstår inte ens frågan.
Jag skulle vara överlycklig om jag fick lyssna på en hel skiva någon gång utan att bli störd, ja t.o.m en hel låt.
Förstår precis. Det blir bättre efter några år.
phon skrev:Richard skrev:aisopos skrev:Jag har ganska små barn, så jag förstår inte ens frågan.
Förstår precis. Det blir bättre efter några år.
Ja, dom första 20 åren är värst, sen lättar det.
aisopos skrev:Jag har ganska små barn, så jag förstår inte ens frågan.
Stereotypen skrev:Mina barn är 4 och 9 år och de brukar sitta med och lyssna.
Jättemysigt
Johan_Lindroos skrev:Jag bara knäpper igång steeerjon och börjar lyssna.
Av någon oklar anledning tycks det alltid behöva kopplas något när det är filmtittning på gång om man vill att allt ska vara funktionabelt.
bassman skrev:Ibland vill man relaxa och komma ner i varv, då släcks det ner och någon skön meditativ platta sätts på, senast gick jag in i en annan sinnesstämning med Tubular Bells. Kom upp en timme senare och var helt ren i sinnet, pånyttfödd typ.
Sen finns det stunder då man vill komma i partystämning, då spelas det högt och hård musik ett par goda öl eller liknande är inte helt fel
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] och 16 gäster