boom skrev:Jag har inga problem.
Jag vet om inte du vet det så skall du få veta det nu Ingvar vill helst att man lämnar han konstruktioner utanför diskussionerna har han inte sagt det till dig så får du väl ringa han.
Eller håller du på att bli ett fanboy.
Ok men du klagar oavsett verkar det som.
Haha vi har ju en helt egen avdelning bara för att diskutera hans konstruktioner. Jag har aldrig någonsin hört Ingvar utrycka det. Det han sagt är att man inte bör spekulera och ge råd gällande hans konstruktioner för det kan bli fel om man inte har all fakta, men att diskutera dem gör vi ju jämt.
Hur blir jag en fanboy om jag nu som du säger går emot Ingvars önskan?
Men jag är nog allt lite fanboy när det gäller Ino. Jag fulkomligt älskar ljudet från Ingvars konstruktioner. Den glädjen jag får ut av att lyssna på mina högtalare är obesklrivlig ibland. Sen finns det mycket andra bra märken också, men inget som jag fastnat för på samma sätt.
Jag tror dock du vräker ur dig vilket skitsnack som helst bara för att få uppmärksamhet.
Jag försökte hjälpa Morgan i hans beslut så gott jag förmår, men du verkar bara vilja bråka. Jag har inte tid för dig nu utan har viktigare saker att göra. hade bra.