Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:Är ditt HiFi och musikintresse priskänsligt?
mx skrev:Jag är väldigt priskänslig. Blivit det mer och mer dessutom. Nu för tiden
orkar jag inte ens titta efter nya prylar på grund av att "allting är så dyrt".
Köper mest musik.
mx skrev:Ragnwald skrev:För en hundring i månaden, har man i stort all världens musik i hemmet.
Vad är problemet?
Att Spotify kanske inte finns kvar om några år, jag vill kunna lyssna i bilen
eller på sjön. Jadda jadda.
Vad är problemet?
Strauss skrev:mx skrev:Ragnwald skrev:För en hundring i månaden, har man i stort all världens musik i hemmet.
Vad är problemet?
Att Spotify kanske inte finns kvar om några år, jag vill kunna lyssna i bilen
eller på sjön. Jadda jadda.
Vad är problemet?
Internet har man överallt. så vad är problemet?
Offline playlists, vad är problemet?
hart audio skrev:Bronze £40,000
Silver £200,000
18ct Gold £3,000,000
celef skrev:jag är mycket priskänslig vad det gäller hifi, det har jag lärt mig på faktiskt, en hög prislapp betyder att jag blir lurad, jag har aldrig blivit lurad sen jag började hänga på faktiskt, kör bara med skitbilliga grejjer och är rätt så missnöjd med viss apparatur
phloam skrev:Musik i datorn är en eländig kompromiss som gör musiklyssnandet till en bisyssla; en förolämpning mot artisten, en lösning som är lika känsomässigt fattig som den är praktisk.
LP-skivan i vinyl, men gatefoldomslag, är och förblir den mest sinnliga, fokuserade, vördnadsfulla artefakt för inspelad musik som vi sett.
Inte konstigt att folk återupptäcker vinyl...!
So there *thbbbpptt*
Edit: Det dyraste jag har är mina skivor (vinyl och CD), i övrigt köper jag bara vintage för små summor. Mer pengar = mer skivor.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], TommyW och 32 gäster