shifts skrev:FBK: Missade om/när du spelade musik. Vad hade du med dig för något? Var det utslagsgivande?
/
Du missade det pga att jag fick lyssna lite på de stora Hesselvall 2 innan alla andra kom

Hade ju sedan lite bråttom hem till en födelsedag så jag stack ju redan vid 13-tiden. Jag var överlag mycket positiv till det jag lyssnade på (förutom Nickelback) och den musik som Ola och Erik spelade för mig
lät också kanon, extra kul var det att det var andra gången i livet som rör lät riktigt bra i mina öron så det kan bli fler besök i framtiden då jag förr eller senare ska uppgradera/byta ut lite grejer i anläggningen.
Musiken som jag hade med mig var:
The Best of DIRE STRAITS & MARK KNOPFLER Private Investigations
Eva Cassidy: Songbird
Nickelback: Dark Horse
Dire Straits skivan har hittills låtit bra på alla högtalare som den spelats på.
Eva Cassidy skivan har varit allt ifrån bra till dålig på olika högtalare, men bästa upplevelsen hittills av den fick jag på Hesselvall 2 & 1
Nickelback har bara testats hemma och på Hesselvall 2, föredrar ljudet hemma= mer kropp/fyllighet överlag.
För övrigt så får jag tacka Erik och Ola så hemskt mycket som lät mig komma tidigare och sedan var extra kul att även få skaka tass med några nya ansikten som man inte träffat IRL som shifts,Komorok,jannemannen,blixten_no1 och även mrk som jag träffat förr.

Psykfall med en rad diagnoser och sjukdomen MS.
Lever på samhällets botten
Ordförande i Kabeltroendes riksförbund.