Jag tänkte mig att detta kunde ske nu på Söndag vid 15-tiden.
De som är intresserade kan väl posta här.
Moderator: Redaktörer
Nasjo skrev:Jag ska kolla i den dära kalendern och se vad den säger,men det hade varit trevligt!Kul initiativ och inte allt för långt bort.
bootstrap skrev:adzer skrev:Låter helt klart intressant.
Var någonstans i stan är det?
Området mellan våxnäs och bergvik om jag kommer ihåg rätt, dvs cykel avstånd för digOch mig
Och jag bor på vägen så kom till mig först så drar vi tillsammans sen.
Empa skrev:Jag är intresserad! Men vet inte riktigt om jag hinner till Karlstad tills kl 1500. Ska återkomma i ärendet
warmiz skrev:Låter kulså länge jag har repat mig från kräftskivan kvällen innan kommer jag gärna!
adzer skrev:Oj oj strikta regler det där
Stereotypen skrev:adzer skrev:Oj oj strikta regler det där
Jajamensan!![]()
Nej, ärligt talat så uppskattar jag när folk kommer med synpunkter på det de hör.
Larsen skrev:Så trevligt initiativ! Skulle gärna kika in, men ännu osäker på söndagens övriga aktiviteter (som inte kräver hink...)
adzer skrev:bootstrap skrev:adzer skrev:Låter helt klart intressant.
Området mellan våxnäs och bergvik om jag kommer ihåg rätt, dvs cykel avstånd för digOch mig
Det låter som en idé
bootstrap skrev:adzer skrev:bootstrap skrev:adzer skrev:Låter helt klart intressant.
Det låter som en idé
Ändrade planer... Du hämtar din dejt på stadsbiblan iställetKommer att sitta på övervåningen vid fönstret.
Stereotypen, är det kl 15 som gäller? Du får gärna skicka adressen sen så jag hittar till rätt hus
adzer skrev:bootstrap skrev:adzer skrev:bootstrap skrev:adzer skrev:Låter helt klart intressant.
Det låter som en idé
Ändrade planer... Du hämtar din dejt på stadsbiblan iställetKommer att sitta på övervåningen vid fönstret.
Stereotypen, är det kl 15 som gäller? Du får gärna skicka adressen sen så jag hittar till rätt hus
Får se hur jag tar mig dit. Tror nog det blir buss, men blir nog via centrum isf.
bootstrap skrev:adzer skrev:bootstrap skrev:adzer skrev:bootstrap skrev:adzer skrev:Låter helt klart intressant.
Det låter som en idé
Får se hur jag tar mig dit. Tror nog det blir buss, men blir nog via centrum isf.
Då ses vi på plats istället
Stereotypen skrev:Det är bara ca 100 meter att gå från busshållplatsen så det är smidigt
adzer skrev:Stereotypen skrev:Det är bara ca 100 meter att gå från busshållplatsen så det är smidigt
Förträffligt. Vad heter hållplatsen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster