Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:Det är bara ca 100 meter att gå från busshållplatsen så det är smidigt
Förträffligt. Vad heter hållplatsen?
Hållplatsen heter brobyvägen.
Kanon. Bara att ta 5an dit då

Gött mos

Moderator: Redaktörer
Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:Det är bara ca 100 meter att gå från busshållplatsen så det är smidigt
adzer skrev:Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:Det är bara ca 100 meter att gå från busshållplatsen så det är smidigt
Gött mos
Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:Det är bara ca 100 meter att gå från busshållplatsen så det är smidigt
Gött mos
Kanonskoj!![]()
Ta gärna med skivor.
adzer skrev:Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:Det är bara ca 100 meter att gå från busshållplatsen så det är smidigt
Gött mos
Kanonskoj!![]()
Ta gärna med skivor.
Hehe alla skivor är nedpackade. Använder inte dem ju, men kan ta med lite flac filer om det går för sig
Stereotypen skrev:
Jag har ingen nätverkslösning till stereon om det var så du menade.
adzer skrev:Stereotypen skrev:
Ok. Har du en ledig optisk ingång så kan jag ta med laptopen annars?
Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:
Det har jag iofs och laptop också, vi kan ju använda min så slipper du släpa med din.
adzer skrev:Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:
Det har jag iofs och laptop också, vi kan ju använda min så slipper du släpa med din.
Ok bara du har en dator kopplad till stereon så kan jag ta med ett usb-minne. Annars kan jag ta med datorn och en optisk sladd bara
Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:
Ok bara du har en dator kopplad till stereon så kan jag ta med ett usb-minne. Annars kan jag ta med datorn och en optisk sladd bara
Annars klarar vi oss säkert med de cd skivor som finns. Jag har inte datorn kopplad till stereon.
bootstrap skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:Nej jag har tyvärr ingen optisk ingång. Enbart coax.
Ok då så
Du får bränna en hifi special
adzer skrev:bootstrap skrev:adzer skrev:Stereotypen skrev:Nej jag har tyvärr ingen optisk ingång. Enbart coax.
Ok då så
Du får bränna en hifi special
Hehe får se
Finns säkert en massa skoj att lyssna på där redan
Stereotypen skrev:Jag har extremt dålig musiksmak har jag fått höra så räkna med det värsta
Stereotypen skrev:Lågnivåapparaterna påslagna men väntar med att slå på slutstegen tills vi skall lyssna då det fort blir olidligt varmt i rummet
Nattlorden skrev:Nu väntar vi på feedback...
Stereotypen skrev:Nattlorden skrev:Nu väntar vi på feedback...
Jag tvingade alla deltagare att skriva på ett avtal om tystnadsplikt så att jag fortsatt skall kunna leva i villfarelsen att min anläggning minsann är bäst?
Nattlorden skrev:Stereotypen skrev:Nattlorden skrev:Nu väntar vi på feedback...
Jag tvingade alla deltagare att skriva på ett avtal om tystnadsplikt så att jag fortsatt skall kunna leva i villfarelsen att min anläggning minsann är bäst?
Äh, vem bryr sig? Alla vet väl att det är maten som räknas?
Stereotypen skrev:Nattlorden skrev:Stereotypen skrev:Nattlorden skrev:Nu väntar vi på feedback...
Äh, vem bryr sig? Alla vet väl att det är maten som räknas?
![]()
I så fall ligger jag riktigt illa till!!!
Ingen mat bjöds det på, enbart ballerina och kanelgifflar!
Nattlorden skrev:Dessa norrlänningar!
Empa skrev:Även ballerina och kaffe
Kan säga att mina pr18 ser riktigt små ut nu när jag kom hem, nästan som små tjejhögtalare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster