Föresten så får jag revidera mina tidigare åsikter om att du är lite bas-galen. Jag tycker att du har ett mycket genomtänkt system och är precis vad man behöver
Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:...Jag tror inte att någon som har lyssnat på musik hemma hos mig har tyckt att systemet är överdimensionerat på något sätt. Tvärtom så märks det att bassystemet behöver vara större...
Komorok skrev:Ja, jag vet.
Hmmm... jag tror att de flesta tycker detta är galet för att deras referensramar är för snäva. Jag tror inte att någon som har lyssnat på musik hemma hos mig har tyckt att systemet är överdimensionerat på något sätt. Tvärtom så märks det att bassystemet behöver vara större. Och denna tråd handlar ju om det.
----
De där stagningarna är inte klara som det är. Det kommer mer om dem i ett senare skede.
Komorok skrev:Att gå från 8 12"are till 24 st tycker jag är ett väldigt bestämt sätt att göra systemet större på.

adzer skrev:4st 12" basar i varje låda alltså....
2-ch skrev:adzer skrev:4st 12" basar i varje låda alltså....
Det finns förmodligen inte någon sprängskiss eller liknande ute på konstruktionen, men det skulle hjälpa mitt förvirrade huvud att förstå storheten med dessa bättre.
Men vad spelar det för roll egentligen när man får lyssna på dom
Slit nu inte ihäl dig M.
adzer skrev:Undrar du över konstruktionen så sök på twinholder på kommer du hitta en hel del.
Användare som besöker denna kategori: Mata och 17 gäster