Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Övertolkarna du inte nu?
Skitsamma egentligen, får jag inte fram vad jag menade i de sista inläggen så lyckas jag aldrig.
Flint skrev:MagnusÖstberg
Bjud in honom på en demo då. Om du törs.
Du har en stående inbjudan, men föreslår att du börjar utnyttja den när det kan ge något utbyteStrmbrg skrev:Kul!
Nu bidde tråden en invitationstråd helt pluttsli'tt.
MagnusÖstberg skrev:Du har en stående inbjudan, men föreslår att du börjar utnyttja den när det kan ge något utbyteStrmbrg skrev:Kul!
IngOehman skrev:Strömberg är alltid välkommen hit t ex! Han bor ju supernära, och hans
fru har ju till och med varit här!![]()
Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Övertolkarna du inte nu?
Skitsamma egentligen, får jag inte fram vad jag menade i de sista inläggen så lyckas jag aldrig.
Nej, Strmbrg snarare undertolkar. Och att inte nå fram i alla diskussioner är fakta man får leva med. Hot och idiotförklaringar brukar inte förbättra läget. Dessutom tror jag att Strmbrg mycket väl förstår vad du menar men har sin egen uppfattning ändå. Är ditt mål att omvända honom?
FBK skrev:Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Övertolkarna du inte nu?
Nej, Strmbrg snarare undertolkar. Och att inte nå fram i alla diskussioner är fakta man får leva med. Hot och idiotförklaringar brukar inte förbättra läget. Dessutom tror jag att Strmbrg mycket väl förstår vad du menar men har sin egen uppfattning ändå. Är ditt mål att omvända honom?
Flint@
Omvända är väl en del av tänket för en del här och tolka in en massa konstiga saker i det folk skriver är inte ovanligt heller. Här finns ett exempel där jag sysslar med dyngspridning.( i slutet av sidan)http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... &start=390
Pizza blev det här. Rätt god också, men det kändes onödigt att tappa 1/4 på golvetStrmbrg skrev:Jag vill ha mer tjafs!
Eller, nä det vill jag inte.
Jag vill ha middag.
(Undrar va're blir...)
MagnusÖstberg skrev:Men du är inte bitter![]()
Kan inte tråden få fortsätta i positiv anda nu, har du något emot det?
Strmbrg skrev:Kul!
shifts skrev:FBK och Flint: Hur kan erbjuden provlyssning vara något av ondo? Förespråkar inte ni att utgå från egna upplevelser? Blir helt ställd av det jag läser från er i tråden nu.
NiklasF skrev:Strmbrg skrev:Kul!
Risken är ju rätt så stor att du blir fattig bara, skyll dig själv!
Glöm nu inte att jag sa det till dig innan du besökte någon av oss
Flint skrev:shifts skrev:FBK och Flint: Hur kan erbjuden provlyssning vara något av ondo? Förespråkar inte ni att utgå från egna upplevelser? Blir helt ställd av det jag läser från er i tråden nu.
Propagandan från IngOehman att man kan lita på en objektiv högtalare (underförstått inO) är bara för mycket men det är inte säkert att alla kan eller vill inse det.
shifts skrev:Flint skrev:shifts skrev:FBK och Flint: Hur kan erbjuden provlyssning vara något av ondo? Förespråkar inte ni att utgå från egna upplevelser? Blir helt ställd av det jag läser från er i tråden nu.
Propagandan från IngOehman att man kan lita på en objektiv högtalare (underförstått inO) är bara för mycket men det är inte säkert att alla kan eller vill inse det.
Vad snackar du om? När kom det att handla om Ino Audio? Av de som erbjudit Strmbrg lyssning på kompetent basrigg har inte alla Ino vad jag vet och ingen har gett ett sådant tips ens. Foliehatten av nu.
NiklasF skrev:Strmbrg skrev:Kul!
Risken är ju rätt så stor att du blir fattig bara, skyll dig själv!
Glöm nu inte att jag sa det till dig innan du besökte någon av oss
Flint skrev:shifts skrev:Flint skrev:shifts skrev:FBK och Flint: Hur kan erbjuden provlyssning vara något av ondo? Förespråkar inte ni att utgå från egna upplevelser? Blir helt ställd av det jag läser från er i tråden nu.
Vad snackar du om? När kom det att handla om Ino Audio? Av de som erbjudit Strmbrg lyssning på kompetent basrigg har inte alla Ino vad jag vet och ingen har gett ett sådant tips ens. Foliehatten av nu.
Jag kommenterade tråden som FBK länkade till. Om du tycker att mitt svar inte stämmer med din fråga föreslår jag att du ställer om den så att den stämmer med mitt svar. Annars ser det kanske lite konstigt ut.![]()
Användare som besöker denna kategori: nusihb och 31 gäster