Moderator: Redaktörer
bassman skrev:När vi har våra hifi-safari tycker jag det spelar fint i alla anläggningar men på olika sätt. Finns det något uppenbart som man tycker är fel eller konstigt så brukar jag påtala detta och höra med övriga om man är ute och cyklar, hålls det med försöker vi med gemensamma krafter försöka förbättra.
Det är oerhört lätt att lyssna in sig i ett fel i återgivningen som man har hemma, inte minst jag själv har fått feedback och gjort ändringar till det bättre som inte jag gjort annars!
Det är väl trevligare att försöka hjälpa varann än att dissa
Objektivisten skrev:bassman skrev:När vi har våra hifi-safari tycker jag det spelar fint i alla anläggningar men på olika sätt. Finns det något uppenbart som man tycker är fel eller konstigt så brukar jag påtala detta och höra med övriga om man är ute och cyklar, hålls det med försöker vi med gemensamma krafter försöka förbättra.
Det är oerhört lätt att lyssna in sig i ett fel i återgivningen som man har hemma, inte minst jag själv har fått feedback och gjort ändringar till det bättre som inte jag gjort annars!
Det är väl trevligare att försöka hjälpa varann än att dissa
Du menar att det är kutym att hjälpa varann? Mjukisbrallorna på?
phloam skrev:Jag tycker vi skulle ha "HiFi-interventions", att ett gäng kloka och rediga snubbar samlades hos nån stackare med kasst ljud och visar sitt stöd och får denne på spåret igen. Kanske lura iväg denne till nåt ställe med kompetent återgivning så att han/hon får uppleva hur bra det kan vara..!
Flint skrev:Det går nog att få EU-bidrag för att starta HiFi-uppfostringsanstalter. I alla fall i glesbygdsområden.
Sanny_X skrev:Flint skrev:Det går nog att få EU-bidrag för att starta HiFi-uppfostringsanstalter. I alla fall i glesbygdsområden.
Är det inte så Linn finansieras?
Sanny_X skrev:Flint skrev:Det går nog att få EU-bidrag för att starta HiFi-uppfostringsanstalter. I alla fall i glesbygdsområden.
Micke23 skrev:Sanny_X skrev:Flint skrev:Det går nog att få EU-bidrag för att starta HiFi-uppfostringsanstalter. I alla fall i glesbygdsområden.
Glasgow är väl inte direkt någon glesbygd?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster