Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Du vet inte hur dåliga öron folk kan ha.Richard skrev:doze84 skrev:Nefilim skrev:
(I USA finns det ju massor av olika religiösa sekter där man övertygar
människor att tro benhårt på det man predikar. Nu finns det lyckligtvis en massa
olika avprogrammiseringsprogram för människor som räddats ur
dessa sekter! Liknar dessa trosuppfattningar .)
Skillnaden är att i denna sekt som kommer alla fram till samma resultat om och om igen med samma apparatar och underlag kablar och så vidare.
Låter mer som vetenskap.
Vi använder metoden på andra produkter än linns också. Hade det varit en sekt, ledd av linn, hade man blivit bannlyst då:)
+100.
Alla kan höra skillnaden.
Men jag utmanar er på att utföra era övningar hos mig, gärna vid någon tillställning där fler kan delta. Vad har jag att förlora?
MagnusÖstberg skrev:Jag bor i Sthm och senhösten blir nog alldeles lagom.
Det är inga Ino högtalare, faktum är att de helt saknar namn. Ni kan få hitta på ett också.
ivor-isobarik skrev:Jag testade med mina piP,tyckte de svarade dåligt på tune,de lät ungefär samma mest hela tiden. Ingvar gör fina högtalare,fokuserar dock kanske inte på musikalisk tydlighet,de är dock bra på andra saker.
Jag är mer nyfiken på tillvägagångsviset och undrar om det egentligen skilljer sig från mitt egna.hifikg skrev:MagnusÖstberg skrev:Självklart!
Kul! Det här ska bli intressant. Ska verkligen bli imponerande att se hur Linnfolket hör skillnad på millimeterförflyttningar.
MagnusÖstberg skrev:Jag är mer nyfiken på tillvägagångsviset och undrar om det egentligen skilljer sig från mitt egna.hifikg skrev:MagnusÖstberg skrev:Självklart!
Kul! Det här ska bli intressant. Ska verkligen bli imponerande att se hur Linnfolket hör skillnad på millimeterförflyttningar.
Det kanske bara är vackrare ord?
Kimpost skrev:Nja. Om jag förstått tune demarna rätt så har antalet personer i ett rum ingen påverkan på ljudet, även om man skulle kunna tro att ljudvågor studsar även på människor. I vilket fall kan den påverkan knappast vara viktig eftersom ljudet låter bäst (musikaliskt), efter inställningen, oavsett var man befinner dig i huset? Efter en tune dem, så låter ljudet bäst ifrån köket, ifrån trädgården såväl som från grannen.
Nasjo skrev:Om du har tänkt att ha 3m mellan högtalarna man väl sitta ca 3.5m ifrån dom?
Tja, om det är Vodoo eller något annat får man väl se.adzer skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag är mer nyfiken på tillvägagångsviset och undrar om det egentligen skilljer sig från mitt egna.hifikg skrev:MagnusÖstberg skrev:Självklart!
Det kanske bara är vackrare ord?
Voodoo
sprudel skrev: Hela kroppen vibrerade av vällust.
Detta var alltså via Ino i16s.
ivor-isobarik skrev:Jag testade med mina piP,tyckte de svarade dåligt på tune,de lät ungefär samma mest hela tiden. Ingvar gör fina högtalare,fokuserar dock kanske inte på musikalisk tydlighet,de är dock bra på andra saker.
RogerGustavsson skrev:Med den där millimeternoggranheten blir det väl till att lyssna själv, knappast i sällskap med andra? Redan att flytta in en person till i lyssningsrummet brukar ge en viss skillnad i rummets "signatur".
RogerGustavsson skrev:Med den där millimeternoggranheten blir det väl till att lyssna själv, knappast i sällskap med andra? Redan att flytta in en person till i lyssningsrummet brukar ge en viss skillnad i rummets "signatur".
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster