Moderator: Redaktörer
-Palle- skrev:Jag har hört historier om en pöjk från Karlstad som stadgade ihjäl sig...![]()
adzer skrev:-Palle- skrev:Jag har hört historier om en pöjk från Karlstad som stadgade ihjäl sig...![]()
Haha där va du rolig va
warmiz skrev:adzer skrev:Hehe
Idag efter jobbet så blir det till att hämta elementen
Om dom går in i bilen!![]()
![]()
Du kanske får gå från stan
MagnusÖstberg skrev:Bra köp.
adzer skrev:Dessa 4borde kunna pumpa lika mycket luft som Ino infraY-10/11 så borde räcka till mina i6 iaf
-Palle- skrev:adzer skrev:Dessa 4borde kunna pumpa lika mycket luft som Ino infraY-10/11 så borde räcka till mina i6 iaf
>15Hz?
Hur skulle det se ut med en lägre avstämning?
Morgan skrev:Har du länkat till elementen i tråden? Hittar inte vad det är för element du använder. Tycker de verkar intressanta att använda också för mig.
-Palle- skrev:Jag har hört historier om en pöjk från Karlstad som stadgade ihjäl sig...![]()
aisopos skrev:adzer skrev:Hehe
Ja av ren avundsjuka kunde jag ju inte komma på något annat att skriva.![]()
Hur långt bort tror du själva byggstarten ligger nu? För du har väl inte köpt det övriga materialet än?
Det här lär bli spännande.
adzer skrev:-Palle- skrev:adzer skrev:Dessa 4borde kunna pumpa lika mycket luft som Ino infraY-10/11 så borde räcka till mina i6 iaf
>15Hz?
Lådorna blir slutna.
Räknar man bara VD så motsvarar dessa 4 ca 11st Y basar.
Sen kan det ju slå sig lite irl iom storlek på låda kontra element och fler reflektionspunkter osv.. osv..
Men bara i förmåga att flytta luft så är dessa ganska imponerande.
Lär räcka för mina behov iaf.
boom skrev:adzer skrev:-Palle- skrev:adzer skrev:Dessa 4borde kunna pumpa lika mycket luft som Ino infraY-10/11 så borde räcka till mina i6 iaf
>15Hz?
Lådorna blir slutna.
Räknar man bara VD så motsvarar dessa 4 ca 11st Y basar.
Sen kan det ju slå sig lite irl iom storlek på låda kontra element och fler reflektionspunkter osv.. osv..
Men bara i förmåga att flytta luft så är dessa ganska imponerande.
Lär räcka för mina behov iaf.
på alla 4 då
Användare som besöker denna kategori: Fostex och 13 gäster