Moderator: Redaktörer
celef skrev:normalt inte men när det gäller kablar så är det lite annorlunda
Jag gjorde som vi gör för det mesta på Faktiskt.se, tog det helt ur luften bara.
ThePreTor1aN skrev:Att man använder mjukfötter under högtalare är ett tecken på att man inte riktigt förstår fysiken kring dessa i alla fall. Föredrar man denna typen av färgning handlar det självklart om tro, inte fysik och bör aldrig förväxlas med varandra.
ThePreTor1aN skrev:Att man använder mjukfötter under högtalare är ett tecken på att man inte riktigt förstår fysiken kring dessa i alla fall. Föredrar man denna typen av färgning handlar det självklart om tro, inte fysik och bör aldrig förväxlas med varandra.
2-ch skrev:I studiesyfte har jag vid något enstaka tillfälle inmundigat rejält med alkoholhaltig dryck.
Vid minst ett sådant tillfälle trodde jag att fysikens lagar var satta ur spel.
Men dom kanske bara var ur fas... jag minns inte riktigt
KarlXII skrev:Med lite tur dyker det upp en gök som på fullt allvar anser sig kunna påverka teflonet runt sina silverkablar; med blotta tanken eq:a fram en önskad tonkurva och till och med under en inspirerad session lunna byta låt på vinylspelaren - endast på Pink Floyd: Dark Side of The Moon dock.
Denne stackars sate kan vi sedan gemensamt sabla ner med iskallt vetenskapligt grundade argument under intensivt ryggdunkande, och sedan avsluta jobbet med en redig placebobatong därbak så han inte glömmer läxan.
Ja, detta ser jag fram mot med spänning.
2-ch skrev:I studiesyfte har jag vid något enstaka tillfälle inmundigat rejält med alkoholhaltig dryck.
Vid minst ett sådant tillfälle trodde jag att fysikens lagar var satta ur spel.
Men dom kanske bara var ur fas... jag minns inte riktigt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster