Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Föredrar att de inte ändrar karaktär när ljudnivån stiger. Jag vill att mina öron säger ifrån framför högtalarna.
shifts skrev:Föredrar att de inte ändrar karaktär när ljudnivån stiger. Jag vill att mina öron säger ifrån framför högtalarna. Turligt nog säger mina öron ifrån rätt så tidigt.
zapanasta skrev:Lutar nog åt att jag kommer att köra med b&w lådorna,luxorlådorna lider ochså lite av samma symtom som infinitylådorna.
Dom har en tendens till att bli lite jobbiga på hög volym,ska som sagt filterrenovera b&w lådorna till veckan och kommer att skriva här om upplevda skillnader (om jag nu hör nån skillnad)
celef skrev:jag är nyfiken på basplaceringen för det ser inte direkt skolboksmässigt ut

Nattlorden skrev:Ojdå... Jag slängde precis en fåtölj( i 'mint condition' ) som ser ut som den hade varit paren till din soffa. Hoppas du inte jagat en sådan...
Stereotypen skrev:Nattlorden skrev:Ojdå... Jag slängde precis en fåtölj( i 'mint condition' ) som ser ut som den hade varit paren till din soffa. Hoppas du inte jagat en sådan...
Mint condition? En omskrivning för att barnen kletat "After eight" i den?![]()
Nattlorden skrev:Ojdå... Jag slängde precis en fåtölj( i 'mint condition' ) som ser ut som den hade varit paren till din soffa. Hoppas du inte jagat en sådan...
Ragnwald skrev:Vilken fin pall.
zapanasta skrev:Ragnwald skrev:Vilken fin pall.
Men ser nog bra skumt ut om nån råkar kika in genom fönstret när jag sitter på den![]()
Nattlorden skrev:zapanasta skrev:Ragnwald skrev:Vilken fin pall.
Men ser nog bra skumt ut om nån råkar kika in genom fönstret när jag sitter på den![]()
Kan du inte knuffa ut soffan en bit? Du får ju utrymme ledigt för lie diffusorer på kuppen...
Nattlorden skrev:zapanasta skrev:Ragnwald skrev:Vilken fin pall.
Kan du inte knuffa ut soffan en bit? Du får ju utrymme ledigt för lie diffusorer på kuppen...
zapanasta skrev:Blir tyvärr inte mkt kvar av rummet då,bordet hamnar i dörröppningen till hallen och ena soffryggen hamnar för balkong dörren och sen kommer jag inte åt lådorna i bokhyllan från gubbhörnet längre..
zapanasta skrev:Men verkar som jag får börja omvärdera mina utvärderingar av högtalare,B&w lådorna är det paret av mina 3 par som imponerar minst vid snabba lyssningstester...
Men ändå verkar det som det är dom jag föredrar i längden,inget som sticker ut nämvärt i ljudet osv......
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster