LasseA skrev:Kallar du det lögn för att han har missat ett mellanslag i namnet?
Nä, för att han utelämnade att det var Belgien... Här höll man på att ringa efter barnvakt imorgon för att kunna köra...
Moderator: Redaktörer
LasseA skrev:Kallar du det lögn för att han har missat ett mellanslag i namnet?
Nattlorden skrev:LasseA skrev:Kallar du det lögn för att han har missat ett mellanslag i namnet?
Nä, för att han utelämnade att det var Belgien... Här höll man på att ringa efter barnvakt imorgon för att kunna köra...
Ragnwald skrev:Varför ska barnvakten komma från Belgien?
Ragnwald skrev:Varför ska barnvakten komma från Belgien?
Nattlorden skrev:LasseA skrev:Kallar du det lögn för att han har missat ett mellanslag i namnet?
Piotr skrev:Hade du varit seriöst intresserad hade du naturligtvis lyft upp luren först.
Jag tror inte att du tror det utan att du bara går igång på att vara en jobbig och retsam jävel.
Jasså? Vad menade du med detta inlägg då?Nattlorden skrev:Nä, för att han utelämnade att det var Belgien... Här höll man på att ringa efter barnvakt imorgon för att kunna köra...LasseA skrev:Kallar du det lögn för att han har missat ett mellanslag i namnet?
Nattlorden skrev:Objektivisten skrev:Bra att de säljs på MediaMarkt då.Ja, men inte på MediaMarkt. Ser du inte skillnaden?Objektivisten skrev:Om en produkt säljs på Media Markt i Belgien. Då säljs produkten på Media Markt? Eller hur.
LasseA skrev:Jasså? Vad menade du med detta inlägg då?
Nattlorden skrev:Piotr skrev:Hade du varit seriöst intresserad hade du naturligtvis lyft upp luren först.
Du har aldrig provat att ringa dem hör jag... De brukar inte kunna svara på vad de har inne. Jag har slutat med att försöka.Jag tror inte att du tror det utan att du bara går igång på att vara en jobbig och retsam jävel.
Det säger mer om dig, eftersom din fantasi klarar att fabulera fram sådana tankar.
Piotr skrev:Så du hade varit beredd på att skaffa en barnvakt och åka till butiken för att chansa på att dom ev. hade något inne
LasseA skrev:Så osanningen var alltså stavningen (för utelämnande är inte osanning)...
Nattlorden skrev:Piotr skrev:Så du hade varit beredd på att skaffa en barnvakt och åka till butiken för att chansa på att dom ev. hade något inne
Nej, du sade ju att de hade - jag litar på folk. Därför blir man besviken när man upptäcker att det inte stämde.
Almen skrev:Kan inte de som tycker att Guru är fula, eller som tycker att det är fånigt att så många på faktiskt tycker det är kul när det går bra för Guru bara låta bli att skriva om det i den här tråden?
landa skrev:http://www.unt.se/ekonomi/hogtalare-som-ger-eko-utomlands-1824248.aspx
Hur stora är ni om fem år?
– Vi sysselsätter 11–15 personer och omsätter 150 miljoner.
RogerGustavsson skrev:Jovisst men samtidigt är det väl liknande för JWS och Audio-Pro? 150 miljoner blir i varje fall rätt många högtalare!
Nasjo skrev:Almen skrev:Högtalare som ger eko utomlands
Haha klicka på "läs upp" så får ni er ett gott skratt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 30 gäster