Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Då är det bestämt att det blir John Scotts pub. Listan kommer här:
Fjonken
Schmutzi
Sonny
lennartj skrev:Fjonkalicious skrev:Då är det bestämt att det blir John Scotts pub. Listan kommer här:
Fjonken
Schmutzi
Sonny
Om vi tar oss till John Scotts via olika omvägar (ställa bil etc.) kan det vara bra att enas om en tid, t.ex. kl.20 då alla som tänker äta är på plats för att beställa.
De som kommer tidigt kan ju sänka en eller annan öl som förrätt.
Listan förlängs:
Fjonken
Schmutzi
Sonny
Lennartj
Sanny_X skrev:kl.20 om inga andra önskemål dyker upp
Listan förlängs:
Fjonken
Schmutzi
Sanny_X
Lady_X
Lennartj
Halv-Åtta
Fjonkalicious skrev:Då är det bestämt att det blir John Scotts pub.
sprudel skrev:Sanny_X skrev:kl.20 på lördag om inga andra önskemål dyker upp
Listan förlängs:
Fjonken
Schmutzi
Sanny_X
Lady_X
Lennartj
Halv-Åtta
Sprudel
Sanny_X skrev:sprudel skrev:Sanny_X skrev:kl.20 på lördag om inga andra önskemål dyker upp
Listan förlängs:
Fjonken
Schmutzi
Sanny_X
Lady_X
Lennartj
Halv-Åtta
Sprudel
Vee-Eight skrev:Fjonkalicious skrev:Då är det bestämt att det blir John Scotts pub.
Vi pratar om lördag kl 20?
Sanny_X skrev:kl.20 om inga andra önskemål dyker upp
Listan förlängs:
Fjonken
Schmutzi
Sanny_X
Lady_X
Lennartj
Halv-Åtta
Almen skrev:Fjonken
Schmutzi
Sanny_X
Lady_X
Lennartj
Halv-Åtta
Jonas
Almen
Adhoc skrev:Svårt val.
1) Naqref står och håller låda hos Larsen. Med låda på magen, finns mat och musik med Naqref sjungandes:
http://www.youtube.com/watch?v=ieCFUtK2LmI
hm ...
2) ... men John Scott trumfar med pilsner till maten. Sorry Naqref, det får bli Aveny-krogen för mig då.
Fjonkalicious skrev:Adhoc skrev:Svårt val.
1) Naqref står och håller låda hos Larsen. Med låda på magen, finns mat och musik med Naqref sjungandes:
hm ...
2) ... men John Scott trumfar med pilsner till maten. Sorry Naqref, det får bli Aveny-krogen för mig då.
Men gör han det kl 20 på kvällen?
Adhoc skrev:Fjonkalicious skrev:Adhoc skrev:Svårt val.
hm ...
Men gör han det kl 20 på kvällen?
Jag tror Naq är tuff men fullt mutbar. Om vi skramlar till en pilsner: Stå upp-sång endast. Fem pilsner: Sång på bordet med can-canbensprattel
petersteindl skrev:Almen skrev:Fjonken
Schmutzi
Sanny_X
Lady_X
Lennartj
Halv-Åtta
Jonas
Almen
Du glömde Adhoc![]()
Sladd skrev:Så om jag ber köket att anordna långbord uppe i cafeet (ölbaren är öppen hela tiden så ingen utdragen ökenvandring:) samtidigt kan vi få till typ mackor, pytt, hamburgarae eller liknande som alternativ där för betydligt mindre pengar?
Restaurangen brukar vara välfylld så det är inget fiske för utfyllnad eller jaga pengar åt Arken. Mer för att se vad som kan fixas om man försöker. Argumentet att alla kan vara tillsammans samt betala samma pengar som enkel middag på stan bet på mig. Om jag ber köket så försöker dom nog så länge rätterna är enkla och förutbestämda.
En vända nere i centrum har andra lockelser och värden som kanske drar mer oavsett. Men frågan kan ju ställas.
Åsikter?
Sladd skrev:Så om jag ber köket att anordna långbord uppe i cafeet (ölbaren är öppen hela tiden så ingen utdragen ökenvandring:) samtidigt kan vi få till typ mackor, pytt, hamburgarae eller liknande som alternativ där för betydligt mindre pengar?
Restaurangen brukar vara välfylld så det är inget fiske för utfyllnad eller jaga pengar åt Arken. Mer för att se vad som kan fixas om man försöker. Argumentet att alla kan vara tillsammans samt betala samma pengar som enkel middag på stan bet på mig. Om jag ber köket så försöker dom nog så länge rätterna är enkla och förutbestämda.
En vända nere i centrum har andra lockelser och värden som kanske drar mer oavsett. Men frågan kan ju ställas.
Åsikter?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster