Moderator: Redaktörer
mx skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
Hur menar du?
Objektivisten skrev:mx skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
Hur menar du?
Jag menar att ska man springa fort så passar det bra med ett par spikskor i de flesta fall.
Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
mx skrev:Objektivisten skrev:mx skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
Hur menar du?
Jag menar att ska man springa fort så passar det bra med ett par spikskor i de flesta fall.
Äh, lägg av.
Trodde du var seriös. Det är bara marknadsföring av Linn och alla system klarar
allting egentligen?
Objektivisten skrev:mx skrev:Objektivisten skrev:mx skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
Hur menar du?
Äh, lägg av.
allting egentligen?
Marknadsföring? Nu har jag inte läst vad de skriver, kontexten. Men är det inte det de vill åt, att allt låter bra med ett Linn-system?
roggaro skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
fasen också! NU har då inte jag nån lust för Arken iaf
Fjonkalicious skrev:roggaro skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
fasen också! NU har då inte jag nån lust för Arken iaf
Äh, va fan, gå på mässan och häng med på puben sen
mx skrev:Objektivisten skrev:mx skrev:Objektivisten skrev:mx skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
Hur menar du?
Äh, lägg av.
allting egentligen?
Marknadsföring? Nu har jag inte läst vad de skriver, kontexten. Men är det inte det de vill åt, att allt låter bra med ett Linn-system?
Ja! Men jag vill diskutera om det verkligen är så.
mx skrev:..., vad är vad?
mx skrev:"A great system should be able to play anything you throw at it: music,
movies, games, everything. It should be easy to use and built to last. Find out
what makes a Linn system extraordinary."
Detta går att läsa på Linns webbplats. Vad menar de egentligen? Finns det
"system" som inte kan spela upp film? Nu pratar jag enbart om ljudet.
Objektivisten skrev:mx skrev:Objektivisten skrev:Ja, det finns system som man bara kan spela upp mässjazz och lågt komprimerade audiofila masterband-inspelningar på. Visste du inte det?
Hur menar du?
mx skrev:"A great system should be able to play anything you throw at it: music,
Detta går att läsa på Linns webbplats. Vad menar de egentligen? Finns det
"system" som inte kan spela upp film? Nu pratar jag enbart om ljudet.
phloam skrev:mx skrev:"A great system should be able to play anything you throw at it: music,
Ska Linn göra datorer? Coolt
aisopos skrev:[...]
Men fulmarknadsföring är det väl, på sätt och vis.
Att försöka ge skenet av att vara den enda anläggningen som är "komplett".
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 32 gäster