Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:...
...
Komorok skrev:Jag har kört rubbet på frihand .
... med 40-papper
Komorok skrev:En bild på en gammal sansui kan väl aldrig vara OT?
Komorok skrev:adzer skrev:Kanon Micke. Ha så skoj med att bygga dina 12st TW
Blir inga problem. Jag har grubblat igenom bygget under en ganska lång tid istället för att t.ex fundera över stagning av lådor.
Komorok skrev:adzer skrev:Kanon Micke. Ha så skoj med att bygga dina 12st TW
Blir inga problem. Jag har grubblat igenom bygget under en ganska lång tid istället för att t.ex fundera över stagning av lådor.
KarlXII skrev:Ha! Vilken fjösig lotusställning
Aerob skrev:Fy fan vilka as, bra skit!
NiklasF skrev:Jag och fru ser fram emot lyssningen, när tror du det kan vara dags för oss att planera in resan?
Komorok skrev:Har inte hänt ett smack på en vecka, men nu är lådorna ihophögade så att plats nu finns för att påbörja twinholderbyggandet. Fotografen Parl kan med fördel skådas i reflekterad form. Dock ej naken...
MagnusÖstberg skrev:Det var otroligt att se hur fint du lyckats med fasningarna på plats!!
Men du kommer aldrig bli en målare
Tack för en underbar kväll!
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1390668#1390668bakerman22 skrev:Eftersom det inte finns någon tråd om det, så får jag väl passa på här att tacka er tre för några trevliga timmar.
bakerman22 skrev:Eftersom det inte finns någon tråd om det, så får jag väl passa på här att tacka er tre för några trevliga timmar.
Komorok skrev:Jag hoppas det också. Undrar vilken DAC man ska ha till Inframoduler.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], nijo och 40 gäster