Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Låter riktigt trevligt. Då måste du ju bjuda på lite bilder och info om riggen
sprudel skrev:adzer skrev:Låter riktigt trevligt. Då måste du ju bjuda på lite bilder och info om riggen
Nope! Men när du är i Götet kan du få lyssna på den.
sprudel skrev:Det gör det verkligen. Utmanar vem som helst. Neil Young "Live at Massey Hall". Jag har aldrig hört en anläggning prestera på det sättet som händer här hemma.
Johan_Lindroos skrev:sprudel skrev:Det gör det verkligen. Utmanar vem som helst. Neil Young "Live at Massey Hall". Jag har aldrig hört en anläggning prestera på det sättet som händer här hemma.
Liknande upplevelse har jag också då och då, förutom att jag inte lyssnat på Neil Young knappt alls faktiskt. Själv satt vi idag i mörkret och glodde på en rulle: "Black death" som var riktigt usel, men ljudet var mycket bra.
Jag behöver inte utmana.Men skulle gärna lyssna hos dig någon gång. Tyvärr blir det ingen Arken för mig i år p g a lite andra prioriteringar. HiFi är inte allt...
sprudel skrev:Det gör det verkligen. Utmanar vem som helst. Neil Young "Live at Massey Hall". Jag har aldrig hört en anläggning prestera på det sättet som händer här hemma.
Ragnwald skrev:piM ?
MagnusÖstberg skrev:I lördags njöt jag av Anna-Lotta Larssons sång på ett sätt jag inte trodde var möjligt![]()
Objektivisten skrev:Satt länge och funderade på vad du menade med S-n, Signal to noise eller nåt. Men nu föll poletten ner. Grattis till ljudet förresten.
celef skrev:Objektivisten skrev:Satt länge och funderade på vad du menade med S-n, Signal to noise eller nåt. Men nu föll poletten ner. Grattis till ljudet förresten.
jag tror han menade sjuhelvete men skrev fel, nåt annat ord passar inte in
hifikg skrev:celef skrev:Objektivisten skrev:Satt länge och funderade på vad du menade med S-n, Signal to noise eller nåt. Men nu föll poletten ner. Grattis till ljudet förresten.
jag tror han menade sjuhelvete men skrev fel, nåt annat ord passar inte in
Sat-n (i gatan) kanske?
chrisss på forumetsprudel skrev:MagnusÖstberg skrev:I lördags njöt jag av Anna-Lotta Larssons sång på ett sätt jag inte trodde var möjligt![]()
Live?
MagnusÖstberg skrev:I lördags njöt jag av Anna-Lotta Larssons sång på ett sätt jag inte trodde var möjligt![]()
lennartj skrev:sprudel skrev:Det gör det verkligen. Utmanar vem som helst. Neil Young "Live at Massey Hall". Jag har aldrig hört en anläggning prestera på det sättet som händer här hemma.
Utmanar?
Då bör du väl vända dig mot Väster-GÖK?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster