petersteindl skrev:Tack Aerob![]()
Torig, i år blir det mindre av mässor men mer av action på produktion och logistik.
Det har hänt mycket i företaget de senaste månaderna. Jag har en ny partner i Bremen som dessutom är Marknadschef och Styrelseordförande. Han heter Thomas Ek.
Thomas Ek grundade OBH Nordica tillsammans med sin bror. Thomas Ek var delägare, VD och Marknadschef för det framgångsrika företaget OBH Nordica och han har mer än 30 års erfarenhet med konsumentvaror inom köks- och hushållsbranschen. OBH Nordica gick från nykomling till marknadsledande varumärke inom hushållsapparater på nio år. Idag är OBH Nordica ett marknadsledande företag i såväl Sverige som Norden. Thomas Ek fick utmärkelsen Entrepreneur of the year Award 2010.
När Thomas nu lämnat OBH-Nordica kommer han att vara en viktig kugge som Marknadschef och Styrelseordförande i Bremen. Både jag och Erik Eberhardson som är partner i Bremen sedan 2005 är verkligen glada att ha Thomas ombord. Nu blir det åka av.
Dessutom är det fler mycket tunga namn som kommer att vara operativa i Bremen då vi närmar oss lansering och leveransdatum. Det blir ett mycket bra team i Bremen. Det har dock varit väldigt slitsamt att få ihop allt.
Men, Arken denna gång får jag troligtvis hoppa över. Det finns en chans att jag besöker Arken, men det är inget jag räknar med. Om Naqref eller Ulf B får priset, så känns det som att jag skulle ångra att inte vara där och då kan saken komma i ett annat läge. Nu på söndag bilar jag ner till Italien och jag har möten i Danmark och Tyskland på vägen ner och på vägen upp som blir kring den 13e.
MvH
Peter
Tråkigt att du inte kunde ställa ut. Hade varit roligt att höra dom.

Förutom Larsen och något märke till av de högtalartillverkare som tänker ställa ut på mässan, är det mest "gäsp"
Lycka till med den framtida lanseringen!
/mvh