Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Bygg ett själv. Enda sättet att få ett vettigt.
Morello skrev:Max_Headroom skrev:Bygg ett själv. Enda sättet att få ett vettigt.
"Vilken bil? - Bygg en själv"
Morello skrev:Claes7,
Jag har två olika försteg som jag bygger på beställning. Skicka PM om du är nyfiken.
Max_Headroom skrev:Bygg ett själv. Enda sättet att få ett vettigt.
lazyworm skrev:Max_Headroom skrev:Bygg ett själv. Enda sättet att få ett vettigt.
Kan du inte rita fram ett och påvisa vilka fördelar det finns med ditt schema mot de som finns på marknaden?![]()
Det behöver ju inte vara något avancerat i teknikväg utan simplast möjliga. Det skulle allvarligt vara skitkul att se.
t.ex rtas det med diskreta opampar eller med opampar osv osv. :O)
lazyworm skrev:Tycker tankegången ser bra ut Max, ska du köra så ingångskortet tar både ballat och oballat?
Ska bli spännande att se hur det blir.
Det var Harman Kardon som köpte Fosgate för att komma åt teknologin. När dom väl implementerat detta i sina egna dyrare Citationprylar lade dom ned den den extremt prisvärda Fosgate-serien.Max_Headroom skrev:lazyworm skrev:Tycker tankegången ser bra ut Max, ska du köra så ingångskortet tar både ballat och oballat?
Ska bli spännande att se hur det blir.
Det är redan klartInga balanserade ingångar eller utgångar, eftersom jag håller mig med så korta kabellängder, dessutom i hemmiljö, så det är inte så mycket störande kablage i närheten.
Fosgate-steget har jag en test på i en gamal MoLt. Verkar vara en mycket bra produkt. Så bra att tillverkningen snart lades ned...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 16 gäster