Min Airport express är inställd till "anslut till ett trådlöst nätverk" och min huvudenhet är inställd på "skapa ett trådlöst nätverk". Detta under fliken trådlöst i Airport-verktyg.
Mvh
Filip
Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Det där funkar absolut.
Jag har själv två routers, en airport extreme och en airport express. Båda är på samma trådlösa nätverk. Expressen sitter "slave" , dvs den är sekundär och extreme är primär och huvudenhet samt mottagare från combort-modem.
Allt det kan du konfigurera med hjälp av programmet airportverktyg som finns i din mac.
Min konfig är exakt lika din bara det att du har hdd i din time capsule. För er andra som funderar på att göra likadant så kan jag säga att det funkar sämre med airport expressen som primär.
Det kräver lite jobb med konfig, jag kan titta när jag kommer hem hur det mer exakt ser ut.
Är detta svar på din fråga?
Med vänlig hälsning,
Filip
celef skrev:jag köpte på mig en ipad idag, hur får jag ljudet till stereon, vad måste jag köpa?
tacksam för alla enkla tips!
Fjonkalicious skrev:celef skrev:jag köpte på mig en ipad idag, hur får jag ljudet till stereon, vad måste jag köpa?
Airport express
celef skrev:Fjonkalicious skrev:celef skrev:jag köpte på mig en ipad idag, hur får jag ljudet till stereon, vad måste jag köpa?
Airport express
tack, då ska jag köpa en sådan!
har någon jämfört ljudkvaliteten med nån hrt streamer?
sprudel skrev:celef skrev:Fjonkalicious skrev:celef skrev:jag köpte på mig en ipad idag, hur får jag ljudet till stereon, vad måste jag köpa?
Airport express
tack, då ska jag köpa en sådan!
har någon jämfört ljudkvaliteten med nån hrt streamer?
Den låter inget vidare analogt ut, men är bit-perfekt digitalt 16/44. En extern da av god kvalitet gör gott.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster