Men inte förglömma Chriss anläggning som också är mycket imponerande på alla möjliga sätt.
Bra jobbat grabbar

Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Satan va snygga de blev med fötterna på. Fenomenalt jobb micke.
Men inte förglömma Chriss anläggning som också är mycket imponerande på alla möjliga sätt.
Bra jobbat grabbar
Komorok skrev:Jag sitter och tittar om och om igen på dina bilder K12. De är fantastiska. Speciellt den första du visade på ena i68an underifrån där halva juryn syns i reflektionen i stenen. Den borde någon kunnig plita ihop en ÖsterGÖKslogga på och lägga i förstainlägget.
NiklasF skrev:Tycker att min teori om "opålitliga" personer ser ut att stämma även på denna bilden
NiklasF skrev:Tycker att min teori om "opålitliga" personer ser ut att stämma även på denna bilden
tobm skrev:I Tallkrogen, strax söder om Globen.
Fast ibland lämnar jag huset och rör mig på gatorna som en helt vanlig man.
Komorok skrev:Jag sitter och tittar om och om igen på dina bilder K12. De är fantastiska. Speciellt den första du visade på ena i68an underifrån där halva juryn syns i reflektionen i stenen. Den borde någon kunnig plita ihop en ÖsterGÖKslogga på och lägga i förstainlägget.
Almen skrev:...
landa: "de här"
landa skrev:Komorok skrev:Jag sitter och tittar om och om igen på dina bilder K12. De är fantastiska. Speciellt den första du visade på ena i68an underifrån där halva juryn syns i reflektionen i stenen. Den borde någon kunnig plita ihop en ÖsterGÖKslogga på och lägga i förstainlägget.
Ger det verkligen rätt intryck?
paa skrev:Almen skrev:...
landa: "de här"
Eller "det här" alternativt även "dom här" beroende på vad som menas.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster