Moderator: Redaktörer
Tumme skrev:Försöker lägga upp en bild men lyckas inte komma dit jag vill. Jag har försökt följa instruktionerna men den vill inte ta mitt användarnamn och lösenord. När jag bytt ut denna ftp://användarnamn:lösenord@user.faktiskt.io till mina uppgifter så kommer jag inte till den tomma sidan utan en ruta kommer upp där jag skall fylla i användarnamn och lösenord igen men det funkar inte ändå.
Vad gör jag för fel?
Obs! jag är inte så bra på datorer så försök förklara väldigt enkelt om det går. Jag kan ju maila bilden till någon så den kan lägga upp bilden istället.
Thomas
NiklasF skrev:Zed skrev:Ragnwald skrev:Det är nog inte han som monterat röret.
En distansring ska till, som gör röret flush med lösplattan.
aha ja det har du nog rätt i , får väll ta bort skyddet då. förra ägaren hade tyg över hela, det enda Ingvar hade sagt åt honom var att det inte skulle vara tyg över själva porten inget om nån distansring
Så nu har du lyssnat med portturbulens och fel avstämt, släng dit en ring och nirvana kanske öppnar sig med lite tur
gflar skrev:Fixar inte (än) att lägga upp bilder här, är alldeles för korkad när det gäller datorer (då oxå)
Men om någon pmar sin mail kan den få en halvtaskig mobilbild...eller två, på alldeles nymålade och monterade pX
Vänlig Hälsing gflar
gflar skrev:Tips vid hemmamontage av nya prof-X
Använd elementskyddet för att centrera elementet i kaviteten.
Det är lätt att hamna lite fel annars. Jag vet![]()
Vänlig Hälsing gflar
IngOehman skrev:Ja, de där fasade kanterna är mitt lilla designbidrag.
Satte mig ned och funderade på hur de skulle se ut för att jag skulle
tycka de är så snygga som möjligt, och sen har alla praktiskt taget
velat ha den modellen!
Först av alla beställare var EMS, det vill säga jag beställde dem ju åt
mig själv dessförinnan, men de trängde sig, och kom före mig.
Och det har väl några flera ytterligare lyckats med vid det här laget.
Blir glad om jag får mina egna till jul.
Vh, iö
IngOehman skrev:Allra först att beställa dem var förstås jag själv, men jag har prioriterat ned
mig en massa gånger, för att andra skulle slippa vänta.
IngOehman skrev:Dom var först att få de med designhörnen. Inte först att få -12 versionen.
Du var nog först av alla med 2012-versionen, tror jag.
Allra först att beställa dem var förstås jag själv, men jag har prioriterat ned
mig en massa gånger, för att andra skulle slippa vänta.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster