Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Fast nu är mina lådor nästan klara. Ett lager lack till på faneren bara...
Vh, iö
DVD-ai skrev:Det är scan-speak som tillverkar elementet.
Ragnwald skrev:Aerob skrev:Vågar man fråga hur T/S-parametrarna för elementet ser ut?
Nej.
Söker tips på var och vad jag ska köpa som lämpligt material för pluggar till mina prof x.
sprudel skrev:Den vanliga modellen av px, hur länge har den varit oförändrad?
Har ett par från 2010 och tänkte komplettera till 4 nämligen och då vill jag ha samma stuk på grejorna.
marlan skrev:Söker tips på var och vad jag ska köpa som lämpligt material för pluggar till mina prof x.
Om det är basreflexpluggar du är ute efter så köpte jag en till varje prof-X 2012 på Hifi-Kit i helgen. De passade inte klockrent, men de gick att trycka in med lite våld. Jag hittar dem tyvärr inte på hemsidan så jag kan inte länka.
spuj skrev:Söker tips på var och vad jag ska köpa som lämpligt material för pluggar till mina prof x.
-Palle- skrev:spuj skrev:Söker tips på var och vad jag ska köpa som lämpligt material för pluggar till mina prof x.
Vet att hmmpz köpte pluggar till sina Y-moduler av XTZ, dom kanske har en modell som passar X-moduler också?
spuj skrev:-Palle- skrev:spuj skrev:Söker tips på var och vad jag ska köpa som lämpligt material för pluggar till mina prof x.
Vet att hmmpz köpte pluggar till sina Y-moduler av XTZ, dom kanske har en modell som passar X-moduler också?
Här dröser det in tips, man tackar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster