Vinyl loppisfynd.

Moderator: Redaktörer
Dartman skrev:Fyra plattor med Gentle Giant, nämligen:
Gentle Giant
Acquiring the taste
The power and the glory
In a glass house
Bill50x skrev:Var ligger dessa butiker där du gör alla fynd?
/ B
Bill50x skrev:Dartman skrev:Fyra plattor med Gentle Giant, nämligen:
Gentle Giant
Acquiring the taste
The power and the glory
In a glass house
Gentle Giant från 1970 är min personliga favorit, men det kanske beror på att det är den första skivan jag köpte med gruppen
Det var väldigt annorlunda musik på den tiden, och är väl egentligen fortfarande.
/ B
PekkaJohansson skrev:Kvällens inköp:
Sandra - The long play, cd 1985
Dartman skrev:Bill50x skrev:Dartman skrev:Fyra plattor med Gentle Giant, nämligen:
Gentle Giant
Acquiring the taste
The power and the glory
In a glass house
Gentle Giant från 1970 är min personliga favorit, men det kanske beror på att det är den första skivan jag köpte med gruppen
Det var väldigt annorlunda musik på den tiden, och är väl egentligen fortfarande.
/ B
Visst är det eget, och bra! Min favorit är nog Octopus. Httills i alla fall.
/Jonas
PekkaJohansson skrev:Yazoo - Upstairs at Eric's, cd 1982
Inspirerad av ett trevligt samtal vid lördagens Faktiskt-middag i anslutning till Arken-mässan lyssnade jag i kväll till Yazoos båda album. Efterforskning gav vid handen att debuten "Upstairs at Eric's" pressades på cd 1982 av två olika bolag. Jag har nu kompletterat med den version som jag inte har i hyllan.
Med vänlig hälsning
Pekka
PekkaJohansson skrev:Carola - Det bästa med Carola, 2-cd 1997
Max_Headroom skrev:PekkaJohansson skrev:Carola - Det bästa med Carola, 2-cd 1997
2 blanka skivor alltså?
Max_Headroom skrev:PekkaJohansson skrev:Yazoo - Upstairs at Eric's, cd 1982
Inspirerad av ett trevligt samtal vid lördagens Faktiskt-middag i anslutning till Arken-mässan lyssnade jag i kväll till Yazoos båda album. Efterforskning gav vid handen att debuten "Upstairs at Eric's" pressades på cd 1982 av två olika bolag. Jag har nu kompletterat med den version som jag inte har i hyllan.
Med vänlig hälsning
Pekka
Är det samma låtar på? Det skiljer i alla fall mellan LP och den CDn jag har.
Användare som besöker denna kategori: jogge och 1 gäst